Te lange levertijden, deel levering

Mijn ervaring is dat telefonisch contact met u vriendelijk en behulpzaam zijn. Echter is de levertijd te lang en de er wordt van de klant verwacht de hele dag thuis te zijn. Vervolgens is de levering niet compleet en wachtik nog steeds op de naleving waardoor ik waarschijnlijk nog eens een dag thuis moet blijven. Nu heb ik hier de dakplaten staan maar ik kan niet beginnen omdat het e.e.a. Niet compleet is

Snel, Netjes, goed contact, Info site iets verbeteren

Alles digitaal besteld. Scherpe prijs en goede webtool. Het bleek echter dat de standaard maten niet gratis bij te snijden zijn. Dat kan wel bij de grote vellen, maar die zijn weer duurder. Ik kreeg er keurig een mail over en kon ook telefonisch contact leggen. We hebben het goed opgelost. Maar wel een verbeterpunt voor de website dus: schakel de invoer van snijmaten uit bij standaard platen.

Perfecte service en afhandeling.

Een zeer goede service en afhandeling.

Alles binnen 2 weken geleverd. Topkwaliteit en mooie prijs

Een goede keuze voor Polycarbonaat

Echt super allemaal

Ik ben erg tevreden over het aanpakken en communiceren van timo Erg bedankt en erg fijn geholpen !!

Bestelling niet goed verwerkt

Op maat gesneden gevraagd, maar in de standaard maat ontvangen,dus moet ik zelf pas zagen Bij telefonisch contact werd de fout toegegeven,dat w

Correcte en snelle levering

Juiste snelle levering

Schiterend

Goede opvolging van levering

Voldoet aan alle verwachtingen

Supermooie platen, uitstekend verpakt, en fijne bezorger.

Prima platen

8mm platen gekocht om zelf een kas mee te bouwen van hout. Telefonisch de maten doorgegeven, prima geholpen, soepele levering binnen een paar dagen. Prima kwaliteit platen ook.

Goede ervaring netjes afgewerkt en afgeleverd

Zie hierboven

Verkeerd besteld maar Timo heeft het perfect geregeld top bedrijf !!!

Perfekt, deskundig, snelle levering

Zeer aardige ontvangst op het bedrijf. Legio keuze en deskundig advies. Levering slechts 1 week! Gewoonweg top.

makkelijke keuze en vlotte levering

De website helpt je om d ejuiste keuze te maken en de order afhandeling verloopt heel vlot. Snelle levering bovendien ook.

Perfecte service en levering !

Komen afspraken na en houden je goed op de hoogte van de levering met voortgang.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Er is veel moeite gedaan om een fout in de leverantie in orde te maken. Ik ben erg tevreden en beveel S&V zeer aan

materiaal op afgesproken tijd geleverd en in goede conditie minpunt chauffeur sprak geen woord nederlands

Super snel, en uitstekende service

Vanaf het begin bij de bestelling tot aan de bezorging alles snel gegaan. Men dacht met ons mee en erg behulpzaam. Echt een aanrader.

Mooie site goed geholpen door Timo

Mooie materialen, de website kan beter. Het zoeken naar toebehoren is niet zo eenvoudig. Je hebt als leek hulp nodig maar die is perfect. Aflevering ook keurig geregeld. Top

Prima service!

Snelle levering, goed product, goede prijs!

Goede service en goed personeel

Goed personeel die de tijd voor je neemt om je te helpen

Professioneel en uitstekende klanten service/contact.

Prijs is top!

eerlijk en correct zowel leveren als via e-mail

Duidelijke afspraken van wege de firma. Er was geen enkele moeite als men een vraag stelde op erop te antwoorden .

Correct

Snelle levering, duidelijke site.

Snelle en accurate afhandeling.

Er werd geleverd waarom ik gevraagd heb en er werden ook koppelingen naar instructiefilmpjes meegestuurd.

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

Over S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"