Middelmatig

Zeer vlotte levering maar alle platen waren op minstens één hoek beschadigd door de verpakking!

Goede platen voor een goede prijs met acceptabele verzendkosten

Helaas was 1 van mijn platen gedeukt op twee plaatsen en dus beschadigd bij aankomst.

Alles top!

Zéér tevreden over mijn aankoop en een supersnelle levering. Aanrader!

Slecht

Mijn bestelling zou vandaag geleverd worden i.p.v. gisteren. Dit vanwege uitvaart moeder. Expliciet over gebeld dat de levering op woensdag moet plaatsvinden. Kom thuis van uitvaart blijken de platen over het hek te zijn gegooid.

Snelle correcte levering. Komen afspraken na.

Goed zakendoen. Correcte levering, duidelijke afspraken.

goeie site goeie levering

je kon makkelijk je bestellinginvoeren op de site . levering was vlot en duidelijk

Snelle en complete levering van verschillende maten polycarboneet

Snelle levering en plezierig kontakt over polycarbonaatplaten. Ik had veel verschillende maten nodig om een tuinkas te bouwen maar alles is snel, goed en tegen een goede prijs geleverd. Echt prima service en heel goed kontakt.

super snelle levering voor een prima prijs

super snelle levering voor een prima prijs

hele goede service.

Gemakkelijk te bestellen, duidelijke website dus, goede communicatie en bezorging uitstekend, zeer correct en vriendelijk.

Een betrouwbare partner die een stapje extra doet

Een moeilijke bestelling tot een zeer goed einde gebracht en in de puntjes verzorgd

Snel

Geen bericht van levering ontvangen voor de levering Wel een paar dagen later, toen zaten de platte er al op

Wat een fantastisch service!

Top kwaliteit in combinatie met een 5 star service! Voor iedereen een aanrader om hier je producten te bestellen!!

Pico bello!

Snel geleverd, goede kwaliteit, mijn terras kan er weer tegenaan voor het komende 10 jaar, ziet er pico bello uit!

Snelle levering, alles zoals verwacht

Snelle levering, alles zoals verwacht

uiteindelijk erg goed!

Op de site werd melding gemaakt van levering binnen 2 a 3 werkdagen. Toen dat niet gebeurde met mijn bestelling is mij niet gemeld dat het langer ging duren (de bestelde platen bleken niet op voorraad). Toen ik dit meldde meldde de medewerker (Timo) dat het een week langer zou gaan duren. Nadat ik meldde dat hiermee mijn klus in gevaar kwam handelde Timo razendsnel en accuraat en werd de bestelling alsnog binnen een dag afgeleverd. Bovendien volgde hij de verzending en informeerde of alles nog goed gekomen was. Ik was aangenaam verrast door deze uiterst klantvriendelijke werkwijze. Top!!

constructief

er was onduidelijkheid over de levering en dat is prima opgelost

prima kwaliteit en ook uitstekende klantenservice

uitstekende ervaring ook zeer behulpzaam en zeer goed bereikbaar voor vragen materiaal van prima kwaliteit

gewoon goed

Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed. 1 verbeterpuntje.......heb geen track en tracé code gehad, dus wist niet exact wanneer het geleverd zou worden

Zeer goede service

Bij de nalevering was er èèn product dat niet op voorraad was; dit is perfect opgelost.

geen levering kan geen goede beoordeling geven

Contact gehad dat het later geleverd wordt

Goede voorlichting tijdens tel. Gesprek

Klant vriendelijk

Zeer snelle levering. Klant vriendelijk. Zeer correct en netjes probleem opgelost.

Absolute aanrader!

Bijzonder klantvriendelijk, zeer snel geleverd en een optimale kwaliteit/prijs verhouding. Het bestelde (broeikas-) paneel bleek zelfs vele malen sterker dan het gesneuvelde orgineel.

Zeer deskundig, top service en zeer klantvriendelijk!

Zeer goede ervaring gehad! Komen afspraken na, laten tijdig de planning weten en zeer deskundige advies gekregen! Zeer tevreden!

Snelle levering, goede kwaliteit!

Groot assortiment, snelle levering, kwalitatief en voor een acceptable prijs.

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

Over S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"