Kan gewoon niet beter

Ik had een fout gemaakt maar ook dat word gewoon opgelost

Een zaak waar je op aan kunt

fijne beleefde man om je te woord te staan die ook waar maakt wat hij zegt!

Prima Service!!

Naar aanleiding van 'Eunice' een paar polycarbonaatplaten bestelt. Goede prijs/kwaliteit en prima Klantenservice. Thx!

Bestellen ,op afspraak wordt er op de dag geleverd. nette vlotte service. Komt de afspraken na!!!!

Hartstikke goed

Fantastisch, nog tip gekregen van de chauffeur.

Goed en snel.

Goede kwaliteit en een snelle levering.

Goede en snelle service

Ben zeer tevreden over het gekochte product en de snelle afhandeling

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

Over S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"