Professioneel en verzorgd

Duidelijke website met goede materialen en back office die gewoon bereikbaar is en weet waar het over gaat.

• Wat vindt u van het product? Zeer goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Serre

Leveren volgen afdpraak, achteraf betalen.

Goede levering volgens afspraak

• Wat vindt u van het product? Goed product

Snelle reactie

Een korte vraag gemaild en zeer snel een duidelijke reactie. Ook gelijk de link erbij met alle informatie die relevant is. Goede service die ons door het toesturen van samples heeft besloten bij hun de platen te kopen.

• Wat vindt u van het product? Goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Heldere website, snelle afhandeling van de bestelling, duidelijke communicatie.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Goede site en prima service

Vlotte bestelling en bezorgd !

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Duidelijk heldere informatie, prijs technisch ook goed.

levering op tijd. zonder problemen .

• Wat vindt u van het product? wist wat we moesten hebben.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? serre dak, ter vervanging

Mijn beoordeling is goed, maar door een fout van mij ging het iets anders. Ik heb iets besteld en betaald met vervoers kosten Nog een vergeten ding besteld, had zo bij de vorige bestelling toegevoegd kunnen worden om vervoerskosten te besparen. Maar door dat het automatisch ging, werkte dat niet. Contact opgenomen en alles is hersteld en er is 1 pakket van gemaakt, dus eenmaal vervoerskosten. Top geregeld! Toch prima en onbeschadigd aangekomen.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Netjes voor de deur afgeleverd

Uitstekend! Aan te bevelen

In 1 woord: uitstekend! De bestelling plaatsen, de verdere afhandeling, de bezorging en de kwaliteit van het product, ik ben er zeer tevreden over.

• Wat vindt u van het product? Uitstekend
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdekking zwembad

Snelle levering.

Komen hún afspraken na. Goed bereikbaar en snel antwoord.

• Wat vindt u van het product? Zoals verwacht.

alles naar wens verlopen

vlotte samenwerking geen minpunten

• Wat vindt u van het product? volledig in orde
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? afschermen opening poolhouse

Geweldig bedrijf en prijzen.

De bestelling van mijn polycarbonaatplaten verliep heel vlot. De site is heel duidelijk een het bestellen was gemakkelijk. Een foutje door mij werd snel weer rechtgezet. Als bij elkaar, goede bedieningen, snelle levering en mooie prijzen.

• Wat vindt u van het product? Het product is zoals beschreven en dus goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? De platen worden gebruikt voor mijn serre.

Makkelijk te benaderen en snel antwoord.

Nadat ik wat vragen gesteld had over de dakplaten en toebehoren werd er mij direct op gewezen dat ze complete pakketten verkochten. Heel handig! Waarom 4* i.p.v 5*…..ik had er 1 beschadigde plaat bij zitten, maar we moesten door dus geen tijd om contact op te nemen hoe en wat dus toch gebruikt. Verder goed bedrijf met goede info, zelfs over het vervoer.

• Wat vindt u van het product? Op die ene beschadigde plaat na, goed product.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Voor het dak van de aanbouw/veranda.

Op vragen werd heel snel geantwoord Prima service

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Serredak

Goed geholpen

• Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak

Alles goed geregeld en men krijgt gelijk antwoord

• Wat vindt u van het product? Is goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Prima product en goede info

Via jullie Website heb ik het juiste product gevonden. De informatie was duidelijk en voldoende evenals de werkinstructies.

• Wat vindt u van het product? Uitstekend
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dakje van schuurtje

top

contact 100%

• Wat vindt u van het product? hagelvast, dat zocht ik
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? dak serre vervangen

Keurig gratis een hele map met samples ontvangen. Daarna een grote plaat op maat besteld. Snelle levering en duidelijke communicatie over de levering. Product conform verwachting.

• Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Poort

Goede klantenservice!

Duidelijke website. Bij de verzending was er iets niet helemaal goed gegaan bij de koerier, maar dit was na 1x bellen direct opgelost. Zeer fijne klantenservice!

• Wat vindt u van het product? Perfect
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdichtingsrubber vervangen veranda

betrouwbaar, snel en hoge kwaliteit

De site geeft precies aan wat je nodig hebt en alles wat ik nodig had zat er bij. Indien nodig maak ik weer gebruik van dit bedrijf.

• Wat vindt u van het product? Goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Serre

Alles wat nodig is op een plaats. Top .

Telefonisch gesproken met de heer Timo. Goede informatie gekregen over de producten die wilde weten. Bestelling gedaan en de levering binnen redelijke tijd geleverd. Alles klopt zoals besteld. Dank voor alles.

• Wat vindt u van het product? mooie Duitse kwaliteit

Goed materiaal, duidelijke website

Gezocht naar acrylaatplaten van 1,20m breedte. Na bellen ook snel contact en duidelijke informatie, ook duidelijke website. Materiaal kan bezorgd worden, maar ook afgehaald in Cuijck of Klundert. De informatie over wanneer materiaal afgehaald kan worden mag wat duidelijker vooraf gecommuniceerd worden.

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Vervangen platen afdak na hagelschade

Alles perfect geregeld.

• Wat vindt u van het product? Perfect

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

Over S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"