Gezond en lekker eten zonder moeite !

Als professional top sporter is dit de ideale manier om gezond te eten. Het bespaard mij tijd en moeite en ik eet gezond !

Top maaltijden

Wekelijks word ik goed verzorgd met de verse maaltijden. Veel keuze en de smaak is top! Ik raad dit iedereen aan die tijd wil besparen en toch lekker en gezond wilt eten.

Power Meals = The best

Top voedingswaardes en vis/vegetarische opties! Smaakvol, makkelijk en tijdbesparend. Goed en consistent op mijn voeding letten is nog nooit zo makkelijk geweest.

Lekker, snel en gezond!

Bakjes zijn altijd vers! Denken met je mee. Ga zo door!

Super maaltijden.

Ik maak nu 2 maanden gebruik van de service van powermeals. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden heb over de maaltijden.

De maaltijden zijn heerlijk en het scheelt me zoveel tijd om enkel de bakjes op te warmen, inplaats van te mealpreppen elke week. Echt een aanrader dit!

Top maaltijden!

Ik bestel wekelijks en ben erg tevreden met het kwaliteit van het eten. De specials zijn echt top! Dit helpt mij met gezond eten volhouden.

Geweldig!!!

De maaltijden zijn heerlijk mijn favoriet is de psta met kip en roomsaus. Vooral de kipfilet is erg mals !!! Zeker een aanrader

Makkelijk en efficiënt te eten plus smaakt ook nog heerlijk!

Ik ben aan het droogtrainen en daarbij helpt Powermeals mij heel erg. Ik weet precies wat ik eet en dat moet ik weten om mijn doelen te behalen.

Top eten! En lekker vers

Vers eten! Vriendelijk en altijd optijd!

Lekker en vers

Lekkere en verse maaltijd. Precies genoeg en makkelijk klaar te maken. Echt een aanrader wanneer je gezond, goed en snel wilt eten.

goede kwaliteit maaltijd en vooral lekker

Ik heb goede ervaring met deze maaltijden. ik heb verschillende geprobeerd en zijn zijn allemaal goed. de porties zijn ook voldoende voor een heerlijke maaltijd.

Gevarieerd

De site is overzichtelijk en erg netjes. Het menu is goed gevarieerd en je kan gemakkelijk de voedingswaarde terug vinden van elke maaltijd. Ook komen de foto’s van de website overeen met de maaltijden die je ontvangt.

Goed vullende maaltijd met lekkere uitgesproken smaken.

Heerlijk eten!

En zat goed vol na een portie carbonara! Vers bereid, weinig kcal voor een carbonara welke heerlijk was!

Heerlijke maaltijden die ook nog een betaalbaar zijn

Powermeals heeft mij en mijn clienten enorm geholpen met hun maaltijden. De maaltijden zijn echt altijd vers en echt lekker in tegenstelling tot andere maaltijd leveranciers heb ik bij deze maaltijden echt het gevoel dat ze vers zijn voorbereid. Dat proef je overduidelijk terug.

Lekker en gezond

De maaltijden zijn gewoon echt lekker en het is makkelijk klaar te maken. Ik bestel de laatste tijd veel maaltijden, want het helpt me met gezond eten.

betaalbaar, heerlijk van smaak en ook nog eens gezond. top kwaliteit!

Heerlijke kant en klare maaltijden van hoge kwaliteit en goede prijs verhouding. Ik ga hier zeker vaker bestellen ook vanwege de goede flexibele bezorg service.

In handomdraai super lekkere gezonde maaltijd

De gesealde bakjes van Powermeals zijn in magnetron of pan zeer snel opgewarmd en erg lekker. De keuze van diverse mogelijkheden van zowel vlees als sauzen en groenten is enorm breed. Kortom: een aanrader om snel en gezond te eten als je geen tijd hebt om te koken.

Super goede service

Ik bestel nu al een aantal maanden mijn maaltijden bij powermeals en dat bevalt me super goed. De maaltijden zijn vers en worden naar je huis gebracht. In 1 woord: top

Makkelijk, en heel erg lekker!

Verschillende varianten geprobeerd en allemaal super lekker. Makkelijk om ze op te warmen en binnen een paar minuten kun je ze al eten! Ik raad het iedereen aan die een dieetschema volgt of gewoon niet weet wat je moet eten in de avond.

Altijd lekker smikkelen

Lekker praktisch en lekker en gezond en

Veel keuze, smaakt lekker en waar voor je geld

Ik heb een paar keer besteld en ben altijd tevreden geweest met de aflevermomenten, de service, de prijs en de kwaliteit. Je hebt veel keuze en voor iedereen wel iets.

Uitstekende service met lekkere en voedzaame maaltijden

Prijs kwaliteit verhouding is Power Meals de beste die ik heb gehad vergeleken met andere zaken. De maaltijden zijn niet duur, maar kwalitatief zeer sterk. De maaltijdjes die ik had besteld voor het droogtrainen waren vol van smaak, maar toch laag in calorieen. Is zeker geen straf om die te mogen eten tijdens een periode dat ik aan t cutten ben. Dat maakt het voor mij een stuk gemakkelijker om het cutten door te zetten De site is overzichtelijk met ruime keus, dus er zit altijd wel wat lekkers bij voor mij. Ook vond ik het erg fijn dat de voedingswaarden op de site staan en ook nog op de bakjes. Als ik dan op sommige dagen wat minder eiwitten op heb, pak ik een bakje met veel eiwitten uit de koelkast. De bezorger was heel vriendelijk en gaf me nog tips mee voor het sporten! Kortom was het een hele fijne ervaring en ik ga zeker vaker bestellen.

Stefan en vinay zijn makkeijk te bereiken en als je wat vraagt is het nooit teveel. Altijd oo maandag netjes je eten als ze iets uitlopen krijg je gelijk een appje we zijn wat later. Kan niet anders zeggen dan top Over het eten ik eet nu al 4/5 weken hetzelfde en het verveelt nog niet. Alles is goed vers en dan proef je ook. Zeker een aanrader

Strijplaan 463

2285 GN Rijswijk