Het beste!

Ten eerst, wil ik Sonume team bedanken voor de snelle service, levering en de communicatie! Ik had tijdje geleden een bestelling geplaatst en kreeg hem z.s.m geleverd! Dit is idealer dan airpods of wat dan ook, koop geen oordopjes van shein, goedkope sites of dure sites maar WEL deze!! Heb je een geweldige kwaliteit en lang batterij levensduur. De audio kwaliteit is uitstekend! Ik gebruikte het eerst op mijn iPhone 11 pro en dan op mijn Redmi Note 11 pro en ze werken fantastisch op beide phones!! Ik ben sinds kort mijn oplaadcase verloren en heb Sonume team gemaild wat dat betreft en of ik een oplaadcase kon opgestuurd krijgen? Guess what? Het kan! De communicatie was snel, eenvoudig en duidelijk. Ze zijn hartstikke vriendelijk ook! Ik raad Sonume echt aan en zal het blijven aanraden voor family & friends! Nogmaals bedankt en een prettige zomervakantie nog gewenst! :)

Boven verwachting

Prima geluid en lang luister plezier Zitten goed in het oor

Geweldig product!

Werkt zoals omschreven. Goede prijs / kwaliteit.

Geweldige bluetooth speaker

Zeer blij met de Sonume Base. Wat een top speaker.

Super goede service

Helaas is de oplaadcase van mijn Sonume Sport oordopjes kapot gegaan. Contact opgenomen met Sonume en kreeg een geheel nieuwe oplaadcase aangeboden en werd snel opgestuurd. Wat een enorm goede service. Daar kunnen een hoop bedrijven nog wat van leren!

De oortjes geven goed geluid en hebben een goede bass. Zeker een aanrader om bijvoorbeeld mee te sporten!

Top box

De box gebruikt tijdens een bbq op een groot terrein, kan je vertellen geluid was net zo lekker als de sparribs. Aanrader dus!

snel en betaalbaar

Na heel wat gedoe met een zeer bekend Scandinavisch A-merk oortjes die ook 3x zo duur waren en waarbij de rubbertjes telkens in het oor bleven vastzitten en de contactjes in het bewaardoosje slecht contact maken zodat er alsmaar oplaadproblemen waren, het voor mij onbekende merk Sonume geprobeert. Het koppelen gaat wat omslachtig de eerste keer, beide oortjes worden als aparte bluetooth verbindingen gezien, maar de handleiding is hier heel duidelijk over en geeft aan wat te doen om dit snel op te lossen. Zeer tevreden, meteen een tweede setje voor mijn dochter besteld. Jammer dat er niet meer kleuren beschikbaar zijn.

Goeie kwaliteit oordoppen! Heel zuiver geluid!

Goede service!

Goede en betaalbare oordopjes. Ik was er een verloren, na contact met de klantenservice had ik 1 dag later al gratis een vervangend exemplaar in de bus!

Top oortjes blijven goed zitten en mooi geluid

Ik heb de Sonume sport met de handige oorhaak. Makkelijk te koppelen met je telefoon via Bluetooth. Een mooi helder geluid met een goede bass. Makkelijk te bedienen met touch op je oortje. Goede prijs voor top kwaliteit oortjes.

Fijn tijdens het fietsen!!!

Dopjes geven een goed geluid, zijn goed regelbaar en ogen kwalitatief solide. Netjes verpakt en snelle verzending. Zeker gezien de prijs een echte aanrader!!

Super goede service

Voor mijn verjaardag Sonume Sport oordopjes gekregen, die niet goed in mijn oor paste , waardoor ik niet het optimale geluid kon horen. Ik had contact opgenomen met de vriendelijke klantenservice of er ook kleinere oordopjes bijgeleverd kon worden. Helaas waren er maar drie standaard maten. Ik kreeg het aanbod om geheel vrijblijvend de Sonume Mini uit te testen of deze beter bij mij paste. Meteen de volgende dag werden ze per post afgeleverd. Ik ben laaiend enthousiast over de Sonume Mini die wel goed in mijn oren passen en een heel goed geluid weergeven. Waar ik ook zeer over te spreken ben is de super goede en vriendelijke service die dit bedrijf biedt tegenover de klant . Daar kan menig bedrijf van leren…. Dank jullie wel!!!

prima oortjes!

Waarschijnlijk bij het afzetten van fietshelm één oortje verloren, maar ook met één oortje waren de navigatie-aanwijzingen nog duidelijk hoorbaar. Het bestelde nieuwe stel is snel ontvangen en al weer gebruikt. Werkt perfect!

Gebruiksvriendelijk en groot draagcomfort

Makkelijke gebruiksaanwijzing Simpele stappen, snel uitbreiden voeren Fijne dopjes, zacht in je oren Geluid is prima Haak achter je oor voel je nauwelijks Ik ben er erg blij mee

werkt super goed!!!!

Goede kwaliteit en top service!

Oortjes werden snel geleverd. Zitten fijn en klinken goed. Had nog wat vragen over het product en deze vragen werden snel beantwoord. Top product en top service dus!

Geweldig product

Het zijn hele fijne oordoppen. Goede vervanger van mijn AirPods. Had nog vragen, deze werden per e-mail snel en kundig beantwoord. Conclusie: Fijn bedrijf, geweldig product.

Prima geluid, tikje te veel hoog tov midden en laag

De bluetooth speaker Sonume Base heeft overall een prima geluid en dus dynamiek voor deze relatief kleine speaker. Ook bij meer volume een prima geluid. Voor mijn gevoel een fractie te veel midden-hoog. Een App met equalizer zou een toevoeging kunnen zijn. De equalizer van de iPhone heeft niet echt effect. Voor de meesten overbodig, maar wat handig zou zijn, is een ingebouwd 'oogje' om de speaker vast te zetten (borgen) of om je USB kabel aan vast te knopen.

Goed product en goede service

Nadat ik per ongeluk mijn oplaadcase heb laten vallen waardoor deze niet meer functioneerde heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of ik deze los kon aanschaffen. Reactie: we sturen je een geheel nieuwe kosteloos op. TOP SERVICE!

Fijne oordopjes, met goed geluid. Ik ben beginnend hardloper en was op zoek naar oordophes die niet uit mijn oren vallen tijdens het lopen en ook leuk waren geprijsd. Ben er blij mee

super

mooi compact en een super sound heel blij mee

snelle / verantwoorde levering.

Mooi net product professioneel doosje en lader. Enkel nu blijkt mijn rechter oorgang veel kleiner dan mijn linker en past dit in-ear oortje niet. Hopelijk hebben ze hier ook nog een oplossing voor, links sluit deze wel volledig af, dus let op de wat ruimere drsn.

Keurig op tijd volgens afspraak het goede geleverd. Werkte alle www bedrijven maar ook zo!

Geluid goed. Blijven redelijk zitten

Deze oortjes voldoen (bijna) aan mijn verwachtingen. Lastig om oortjes te vinden die prettig zitten tijdens hardlopen. Deze moet ik wel in mn oren “persen” en dan blijven ze meestal wel redelijk zitten. Dit zou beter mogen. Ook de blue tooth ontvangst is niet altijd steady.

Industrieweg 10

4131 NK Vianen

Over Sonume.com

Wij willen iedereen op een betaalbare manier, overal draadloos laten genieten van hun favoriete audio.