Enige oordopjes die blijven zitten

Ik heb meerdere oordopjes getest voor het hardlopen, maar dit zijn de enige die goed blijven zitten. Zeer blij mee.

Zit heerlijk, zacht

De oortjes zitten geweldig: zacht, en blijven fantastisch zitten, zelfs met mijn bril op . Maar t geluid kan wegvallen en ik weet nog niet of het aan mn gebruik ligt, mijn telefoon of toch de oortjes.

Fijne oortjes makkelijk in gebruik en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Beste oordopjes ooit

Ik was wat terughoudend voor dat ik de oordopjes ontvangen had vanwegen de prijs, ik dacht daar kan je niet alles van verwachtten maar het overtreft alle verwachtingen. Veel Bass en diepte en en goede pasvorm.

Prima oorjes

Ik ben er erg tevreden mee

Super service en enorm tevreden over de kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit

Goede kwaliteit voor mooie prijs. Ik gebruik de oortjes voor hardlopen en ze blijven goed zitten. Eenmaal in mijn oor hoef ik er niet meer aan te zitten. Maar nog beter: super goede klantenservice! Aanrader.

Kwaliteit die overeenkomt met de prijs.

Ik ben tevreden met mijn aankoop. Het heeft wellicht met mijn oorschelp te maken dat de meeste oortjes niet blijven zitten. Vandaar oortjes met steuntjes aangeschaft. Doordat ze bij mij niet goed blijven zitten tijdens het hardlopen is de geluidskwaliteit ook iets minder. Lijkt mij heel logisch dat je van duurdere geluidsdragers ook meer kwaliteit mag verwachten, en deze zijn naar mijn mening niet prijzig. Heel tevreden mee dus. Ook de case/oplader werkt heel goed.

Hele fijne draadloze oortjes met oorhaak

Goed geluid Blijft goed zitten Voelt prettig aan Degelijk product

Top functionaliteit, tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Veel features!

Werkt echt meer dan prima. Geluid technisch viel het in eerste instantie wat tegen, maar met aanpassingen in de eq (op de iPhone) dikke prima. Inmiddels zijn ze wat meer ingespeeld, dus probleem is voorbij.

Goede kwaliteit en acceptabel geprijst

Zeker tevreden met de aankoop. Eerste setje dus kan geen vergelijking maken. Geluid is prima.

Prima oortelefoontjes, maar helaas niet geschikt voor mij.

Al tijden ben ik op zoek naar oortelefoontjes die ik kan dragen onder mijn motorhelm. Alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd, blijft niet zitten op de juiste plaats en schiet uit mijn oor. Ook deze dus. Niks ten nadele van de kwaliteit van de oordtelefoontjes, maar ze zijn niet geschikt voor mijn doel. Jammer, maar helaas.

Helemaal tevreden.

Snelle levering. Goede communicatie. Product naar behoren en geluid is goed. Heb er iedere dag plezier aan. Ik had een probleem met de case en dit werd direct opgepakt en afgehandeld. Compliment voor de service.

Goed product werkt goed!

Product ziet er goed uit, werkt goed en is redelijk compact! Alleen jammer dat de oplaadkabel mist in de verpakking!!

Goede draadloze oordopjes met goed geluid

Meestal starten de dopjes goed op. Soms lukt dat pas na een paar keer herstarten.

Telefonisch goed bereikbare klantenservice

Omdat ik via mijn werk ook oortjes kreeg aangeboden, wilde ik de bij Sonume bestelde oortjes terug sturen. Zonder problemen is alles in orde gemaakt.

Prima oortjes voor een prima prijs.

Hardlopen op de juiste bpm met deze oortjes geeft vleugels.

Prima, vol geluid met veel bass, vind ik belangrijk.

Na opladen direct op mijn telefoon aangesloten, Blue Tooth, en genieten van het voortreffelijke geluid.

Één oortje kreeg ik niet op Bluetooth. Bij telefonische reclamatie werd direct een nieuwe set toegestuurd die al was“voorgeprogrammeerd “. Ze werken uitstekend. Er is perfecte service geleverd.

Onverwoestbaar

hele fijne bluetooth oortjes die niet uit je oor vallen tijdens het hardlopen.

Makkelijk in gebruik, betaalbaar en een prima geluid.

Fantastisch product

Zijn zeer fijne en goede oortjes!

Snelle levering en prima product

Gewoon goed

Bij Sonume staat servicegericht op de eerste plaats. Top!

Ben je op zoek naar betaalbare en kwalitatief goede oortjes dan ben je bij Sonume op het juiste adres. Hierbij staat servicegerichtheid op de eerste plaats. De reviews waren voor mij -vooraf bekeken- de reden tot aanschaf.  De volgende dag werden de oortjes na bestelling geleverd maar helaas functioneerden de oortjes niet naar behoren: wel bluetooth verbinding maar geen geluid.  Dit probleem gemaild en als antwoord een aantal suggesties gekregen om het probleem mogelijk op te lossen, helaas zonder resultaat.  Rick van Sonume vond dit bijzonder vervelend voor mij en dit was zeker niet de bedoeling. De volgende dag heb ik op zijn aangeven een nieuwe set oordopjes ontvangen. Deze oortjes werken perfect en ben meer dan tevreden over de afwikkeling.

Industrieweg 10

4131 NK Vianen

Over Sonume.com

Wij willen iedereen op een betaalbare manier, overal draadloos laten genieten van hun favoriete audio.