Zitten goed. Blijven zitten. Fijne bediening, goed geluid en mooi design

Heb altijd met kabel oortjes gelopen vond het prima. Maar in overleg met mijn dochter toch maar twee setjes besteld moet toevoegen zonder kabel meer vrijheid en ze werken perfect zou geen andere meer willen ook mijn dochter niet zijn allebei zeer tevreden

Snelle levering goed geluid blijven goed in de oren zitten.

Perfecte Bluetooth speaker

Ik ben echt heel blij met Sonume Base. Ideaal voor thuis en heeft nog een mooi design ook.

Op tijd en keurig afgeleverd

Het was een cadeautje voor mijn kleindochter en die is er helemaal tevreden mee

Top !

Fijne oortjes, blijven goed zitten. Heb er al een hele tijd plezier van. En niet geheel onbelangrijk, er zit een goed geluid in.

Tevreden met de Sonume Sport

De gebruiksaanwijzing mag iets duidelijker. Maar het geluid is echt super van de Sonume Sport.

Goede prijs voor topkwaliteit

Erg blij mee, draag me oortjes dagelijks en vooral tijdens het sporten erg fijn !

Top kwaliteit

Snelle levering en goede service

Wat een wereldbedrijf

Ze doen echt alles voor de mensen! Super tevreden met de spullen!

Goed geluid voor weinig geld.

Goed geluid voor weinig geld.

Zeer tevreden en zeker een aanrader

Uitstekende kwaliteit

Ik zag de oordopjes voorbij komen op Bol.com en de prijs en de advertentie spraken mij aan. Binnen enkele dagen waren de oordopjes binnen en de kwaliteit is beter dan verwacht. Eigenlijk geen verschil met die van apple. Top aankoop!

Heel goed geluid!!

Ik ben erg blij met de Sonume mini's. Hele fijne oordopjes met een goed en zuiver geluid! Ze blijven ook goed zitten dus ideaal voor op de fiets en in het OV.

Goede service, goede kwaliteit

Ik heb de Sonume mini nu enige tijd en gebruik ze iedere dag op de fiets. Mijn linkeroordopje liep eerst leeg in de case. Danny van de klantenservice stond mij netjes te woord en gaf aan dat het waarschijnlijk een productiefoutje was. De oude oordopjes kon ik terug sturen en vervolgens een nieuwe set gehad. Nog altijd plezier van mijn aankoop.

Fantastisch!

De oordopjes bieden zuiver geluid en een diepe bass; ideaal voor tijdens het sporten, op de fiets of als je aan de wandel bent!

Premium speaker voor goede prijs

Ik was op zoek naar een betaalbare speaker. De Sonume Base voldoet zondermeer aan mijn verwachtingen. Geweldig geluid voor speakers in deze branche!

Hele fijne oordopjes

Ik heb de sonume sport oordopjes gekocht voor tijdens het hardlopen. Ze blijven goed zitten en geven goed geluid. Ik overweeg om ook een speaker te halen van sonume.

De Sonume speaker is echt een aanrader!

Ik heb de sonume speaker nu al 4 maanden en ik ben er zeer tevreden over. Het geluid is beter dan ik had verwacht van een speaker van €70 euro en heb mijn vrienden ook aangeraden om deze speaker aan te schaffen. De speaker kan qua geluidskwailteit zelfs makkelijk tippen aan de speakers van JBL!

Top oortjes voor een hele goede prijs...

Echt hele fijne oortjes! Blijven zelfs tijdens het sporten goed zitten en het geluid is top! Zeker een aanrader.

Ideaal voor het fitnessen!

Ik gebruik de Sonume Mini sinds vier weken tijdens het fitnessen. Ze blijven goed zitten, hebben goed geluid en de batterij gaat lang mee.

Industrieweg 10

4131 NK Vianen

Over Sonume.com

Wij willen iedereen op een betaalbare manier, overal draadloos laten genieten van hun favoriete audio.