Super rap ontvangen

Beste In 1 dag ontvangen goeie service top

Snel, en precies geleverd wat ik besteld had

Mooie producten tegen een zeeer goede prijs.

Product, levering echt perfect, geen aanmerkingen hier op. Vind alleen de portokosten aan de hoge kant.

Toplevering

Toelevering mooi verpakt jammer dat er geen gebruiksbeschijving bij zit

Next time open news order

Very nice produkt is good

Prima.

Zwembad kopen is geweldig Met op sturen en aanleveren Had alleen de pech dat de post het 3 dagen later pas kon brengen maar verder goede site om te bestelen

Prima producten, snel geleverd

Prima Producten, Concurrerende prijzen. Snel geleverd. Helaas zijn de verzendkosten 2 euro meer als bij de concurrent, vandaar een 8 en geen 9.

Snel en goede service

Besteld om 14 u een ik mocht het opha om 17.30 uur. Mochten wachten leggen wat te drinken. Leuk team mensen

Voordat alle zwembaden weg zijn, heb ik alvast mijn zwembad ingekocht! :) Nu nog wachten op goed weer... Snelle levering, heel fijn. Ook goed op de hoogte gehouden hiervan. Ik heb nog geen feedback over het zwembad, is me nog te koud om deze al op te zetten, maar zal vast ook goed zijn!

Super goede website

De opblaasartikelen kwamen snel binnen en zien er super leuk uit!

Snel en correct geleverd

Duidelijke website, voldoende info mbt bestelling en levering.

Heerlijk zwembad!

Jammer dat er een wat onduidelijke beschrijving bij zit, zeker wat betreft de filterpomp. En bij de aanschaf van de schoonmaakset ontbraken de chloortabletten. Misschien handig om er bij zetten dat deze er niet bij ingrepen zitten. Nu moesten we die nog los bij bestellende achteraf.

helemaal super.

prijs kwaliteit super snelle levering.

geweldige service

geweldige super snelle levering, netjes verpakt

De goedkoopste die ik kon vinden, met ook nog eens een super service!

Na wat rondstruinen op Google kwam ik Zwembad Kopen tegen waar ze het artikel wat ik zocht als veruit de goedkoopste aanboden. Omdat ik er nog wat vragen over had heb ik ze een mail gestuurd en binnen 10min een reactie en hele perfecte opvolging hiervan. Ik schrijf niet vaak reviews maar een dergelijke behandeling/service verdient er een!

Super snel

Aankopen goed van kwaliteit en snelle levering.

Sneller levering en goede service

Ik had een zwembadhoes besteld. Deze werd de volgende dag geleverd. Helaas was per ongeluk een te grote hoes verstuurd. Kan gebeuren natuurlijk. Mijn mailtje werd snel beantwoord en ik kon de verkeerde maat makkelijk retourneren en ik kreeg de goede maat snel toegestuurd. Goede service.

Snelle service, mooi groot fijn zwembad

Prima.

Goede producten en super snelle levering

Goede prijs en binnen 1 werkdag geleverd!!

Super snelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis klopt hier helemaal! Beter gaat het niet.

Snel geleverd en top ding

Boogershof 6-8

5298 MN Liempde