vakbekwaam bedrijf

prettig bedrijf zeer aan te raden. TOP

Ik ben zeer tevreden

De monteur kwam op tijd. Was zeer vriendelijk en heeft de laadpaal netjes en snel gemonteerd. De laadpaal zelf is ook erg mooi.

Vakwerk voor een redelijke prijs.

Fraaie laadpaal.

Duidelijke afspraken, en komt afspraken na .

Klantgericht, behulpzaam en professioneel!

Een positieve ervaring in het gehele proces van aanvraag tot en met de oplevering. Wij zijn erg blij met het eindresultaat en kunnen het iedereen aanbevelen.

Bijzonder fijne en goede dienstverlening!

De laadpaal werd erg professioneel in mijn voortuin aangesloten en naderhand werd mijn tuin ook weer erg netjes achtergelaten! Hey is een fijn en professioneel bedrijf!

Snelle en goede service

Snelle en goede service.

Hele fijne vriendelijke service.

Vanaf het eerste moment van contact en vragen ben ik heel behulpzaam en vriendelijk geholpen. Snelle reacties en heel open en transparant. Ook de installatie was top netjes op tijd zoals afgesproken en ze denken ook met je mee.

Kwaliteit in zowel product als dienstverlening

Zeer tevreden!

snel, vakkundig en probleemloos

Tijdens bestelling en installatie alleen maar top. Prettige mensen die snel antwoorden op vragen tijdens bestelling en vakkundig de installatie verzorgen en alles netjes en verzorgd achterlaten. Dan ook nog maar eens te bedenken dat ondanks de rit van friesland naar limburg men om 8:00 uur voor de deur staat. Top!

Perfecte service

Hey! Charging heeft waargemaakt wat zij hadden beloofd. De bestelproces is soepel verlopen en een afspraak voor de plaatsing van de laadpaal werd snel gemaakt. De monteur was op tijd en heeft alles vakkundig en netjes geïnstalleerd. Een fout die ik maakte bij het bestellen, namelijk geen load balancing aan te klikken werd ter plekke hersteld. En de monteur vertrok pas nadat ik gecontroleerde dat mijn auto ging laden.

snelle levering, snelle montage, prachtig product

snelle levering, snelle montage, prachtig product

Goede service en super kwaliteit

Goed prijs en service. En mooi laadpaal die toch echt het verschil maakt in vergelijking met de andere laadpalen en dat voor een goede prijs

Afspraak is afspraak

Vlotte antwoorden op vragen offerte, snelle planning, deskundige installatie.

Gewoon normaal

Afspraak is afspraak en normaal tebereiken

Mooi product en goede service

Blij met de laadpaal. Keurig gemonteerd en goede communicatie!

Fantastische service en snel geholpen

No nonsens, snel geholpen en deden niet moeilijk toen bleek dat de meterkast nog niet goed was aangesloten.

Mooi product, fijne mensen, turn-key service!

De mensen hierachter zijn zo net goed als het product! Wat ze beloven doen ze ook! Fijne mensen achter een mooi product!

Monteur werkt snel en zorgvuldig. Na aanleg van de paal is het straatwerk keurig weer hersteld. Ik ben zeer tevreden.

Vakkundig en klantgericht

Naast het mooie design van de laadpalen is het contact ook erg goed geweest. Ze waren makkelijk bereikbaar voor aanvullende vragen en meedenken over de plaatsing. De uitvoering kon vervolgens ook snel plaatsvinden. De installatie werd vakkundig uitgevoerd door een bekwame en klantgerichte installateur.

Zeer vriendelijke jongen die de paal kwam plaatsen wist meteen dit komt goed.

Snelle levering en plaatsing. Prettige telefoongesprekken over er weer. Mooie laadpaal. Vriendelijke nette jongen die de paal kwam plaatsen.

Prachtige paal & Prima installatie

Wij waren op zoek naar een niet doorsnee laadpaal/ grijze kast aan je gevel. Toen bij Hey! Charging uitgekomen. Na overleg via de mail waarop snel werd geantwoord de paal besteld. Amper 10 dagen later staat de paal al naast de oprit. Installatie verliep perfect en er is netjes overleg gepleegd over van alles en nog wat. Mocht er feedback zijn dan is het enige puntje een stukje terugkoppeling over de te plaatsen extra groepenkast. Gevraagd was om een Attema Groepenkast om het één geheel te houden maar deze is uiteindelijk niet geleverd helaas.

prima service en zeer correcte engineer

uitstekende service en zeer nette en correcte engineer

Prachtig product, snel geleverd en geplaatst!

Goede adviezen en mondelinge afstemming. Na akkoord op de offerte en aanbetaling snel een afspraak gemaakt voor plaatsen en aansluiten. Binnen 2 weken geleverd. (de eikenhouten Hey! One) Kundige installateur en bovendien een aardige gast die goed meedenkt en afstemt.

Uitstekend uitgevoerde plaatsing van laadpaal, netjes en ziet er super uit!

Na 1e telefoontje, snel ter plaatse gekeken naar mogelijkheden voor laadpaal bij de oprit. Hele duidelijke offerte met mooie keuze van grote en kleinere laadpalen. Goede uitleg en voorbeeldige snelle plaatsing. Werkt naar behoren!!

Tsjukemarwei 2

8521 NA Sint Nicolaasga

Over Hey! Charging

Hey! Charging is een Nederlands bedrijf dat gespecialiseerd is in het ontwikkelen en fabriceren van laadpalen voor elektrische auto's. Onze laadpalen worden op maat gemaakt in onze eigen werkplaats in Friesland. Daarnaast verzorgen onze ervaren monteurs de plaatsing en installatie van de laadpalen door heel Nederland.