vlot

Bestellen ging vlot, snelle levering

goed e n snel

goed en snel

Zeker weer bestellen

Mijn bestelling geplaatst, betaald en opgezonden en goed ontvangen ok dus.

alles gaat zoals het hoort

Fijne webshop Duidelijke afbakening zonder overbodige vragen. Snelle complete levering. Ook nog voor een scherpe prijs.

vandaag besteld, morgen in huis. Prima geregeld.

goede ervaring

alles netjes geleverd

Zeer snelle levering. Produkt zoals ik het mij had voorgesteld, dus een aanrader om hier jou bestelling te plaatsen.

Manuele pomp voor diesel

Echt goeie product en geleverd zo vlug. Een goeie ervaring.

Ontevreden

Product (holpijp 28mm) kwam met beschadiging aan het snijvlak aan. Omdat ik het product direct nodig had was terugsturen geen optie. Uiteindelijk heb ik klanten die ik graag tevreden stel. Maar bij deze club 'Superhandig' kom ik niet meer terug. Ik ga voor -first time right- en daar beantwoordt deze club niet aan.

trés fiable

produit conforme arrivé rapidement merci

uitstekend

Zowel de bestelling als de betaling als de levering gingen vlot Top !!!

Heerlijk snel

Geweldig, ruime keus en heerlijk snel bezorgd.

Slecht

Machine sleutels besteld, zijn veel te rijm 0.5-0.9mm 18,19,21,24mm kon ze zo bij oudijzer gooien. Zijn onbruikbaar.

Snelle levering scherpe prijs

Snel geleverd, en super scherpe prijs

Top snelle levering heel goed

Niet goed

Ik vindt eerst liep alles volgens planning alleen de retour die duurd me wat te lang Contact gehad bol.com die geeft aan niks verwerkt te zijn jammer en kreeg mail van super handig hij is verwerkt dus klopt van geen kant dus ik bestel bij jullie niks weer

vlotte service binnen enkele werkdagen producten ontvangen.

Product zoals beschreven

In 1e instantie had ik twijfels, omdat pakket niet werd bezorgd. Na contact te hebben opgenomen met Superhandig, bleek dat ups te weinig ruimte had voor mijn straatnaam, waardoor bij hun het juiste adres niet zichtbaar was. Superhandig heeft dit zeer snel opgelost, waarna pakket snel werd bezorgd. Heb je dus een zeer lange straatnaam, neem dan contact op met superhandig

Slecht

Ik heb nog niets ontvangen. Zelfs zenden van een een review levert problemen op

Levertijd duurt te lang

Derpsestraat 37