Levertijd duurt te lang

Prima shop,goede telefonische bereikbaarheid en vriendelijke goed meedenkende medewerker(s)bij een vraag over het product!.Top!.

Snel geleverd en paste meteen

Makkelijk te bestellen. En had de drukgroep voor mijn koffie machine binnen 2 dagen binnen . Top

Positieve ervaring

Snelle levering en goede service

zeer goed

Goed advies gekregen. Na telefonisch contact vlug geholpen geweest. Levering snel gekregen. Toestel werkt ook zoals beschreven. Voor ons is het probleem in productie opgelost met dit toestel.

gewoon alles ok

Zeer snelle correcte levering

Snel en gemakkelijk te bestellen

Niet THUISbezorgd

Prima kwaliteit, tegen een scherpe prijs. Verzendkosten laag, (€4,50) maar het was mij niet duidelijk dat het naar een afhaalpunt verstuurd zou worden. Daar kwam ik pas achter toen ik na een paar dagen te trackinginfo checkte. Ik heb geen bericht ontvangen dat het daar klaar lag.

Sehr Gut

Je suis très content d'avoir trouvé votre site sur le web. Il est très bien fait. Je viens de faire une nouvelle commande hier soir de 10 x 12 petites lames de scie "Blitz N°0" et j'espère aussi de les recevoir aussi rapidement que ma première commande. Je recommanderai votre site à mes amis. Bien à vous et encore un grand MERCI pour votre service. Mr Hermann PAULIS Ourthe,4 6672 Beho Belgique

Superhandig en snel

Was superhandig, hadden de dag nadien onze bestelling al, top dat noem ik dan ook nog is service, goed gedaan

zeer snelle levering

Uiteindelijk heel tevreden

Eerst niet erg over te spreken maar eea aan onrust werd niet door superhandig veroorzaakt en de klantvriendelijkheid heeft me aangenaam verrast.

Correcte levering

Boor besteld, vlot en perfect geleverd!! Bedankt

Top product snelle levering

Tapeinde verwijderaar heeft zijn werk met vrucht gedaan. Top product.

Helemaal naar verwachting

Ik bestelde op vrijdag en hoopte op de volgende dag. Echter er stond duidelijk de volgende WERKdag

Goed.

In deze tijd een onverwacht uitstekende hulp bij mijn product-aanschaf

Voor een bepaald doel moest ik een driekantige sleutel hebben om een moer los te draaien. Die moer is niet op te meten dus ook onmogelijk de exacte maten door te kunnen geven. En ga dán maar eens zoeken. De Market Sales manager van dit bedrijf is net zolang door gegaan met het zoeken en opsturen naar het gewenste product dat ik enorm goed geholpen ben. Ík ken geen webshop die dergelijke probleemgerichte oplossingen BLIJFT zoeken om een tevreden klant te krijgen - het si bijna niet meer van deze tijd; een verademing. Als ik nog eens materiaal nodig heb, weet ik waar ik moet zijn!

Nog geen

Ik heb nog niets binnen gehad

Super goede klantenservice!

Ik had met spoed een product nodig (boor 40x800x920mm). Omdat ik rond 18:00 nog geen track en tracé had heb ik via WhatsApp de klantenservice gevraagd of mijn boor ook echt de volgende dag geleverd zou worden. De medewerker heeft dit meteen gecheckt (was heel vriendelijk). De volgende ochtend ontving ik zelfs zodra de track en tracé er was via WhatsApp een bericht met de link. Puur uit eigen initiatief van de medewerker van de klantenservice! Wat een top service, zouden veel bedrijven nog wat van kunnen leren!

Correct bedrijf met zeer scherpe prijzen

Overzichtelijk website met kwalitatief materiaal aan zeer scherpe prijzen! Zeer vlotte ondersteuning via WhatsApp met name door Maikel. Problemen worden effectief opgelost, iets wat als maar zeldzamer wordt vandaag de dag.

Zeer snelle levering

Mooi assortiment en super snelle levering

Snelle levering, no nonsense.

Had geen orderbevestiging ontvangen na order, echter levering was snel.

doeltreffend

ik zocht een onderdeel voor het aansluiten van een mobiele airco op de buitenmuur. Dit onderdeel past perfect, uitschuifbaar, dus aanpasbaar aan de muurdikte.

Derpsestraat 37

5751 KB Deurne