werkt vlot

Vlotte bestelling en vriendelijke dienstverhelping aan de telefoon.

Snelle en correcte levering

Snel geleverd en naar wens ontvangen

Perfect uitgevoerde bestelling

Snelle en vlotte bestelmodaliteiten en levering; goede prijs-/kwaliteitsverhouding van het product.

Gewoon super handig!

Snel geleverd en goed!

Goed materiaal en zeer snelle levering top

ging vlot

Alles vlot verlopen ik hoop dat ze de andere mensen ook zo bedienen heb reviews gelezen waar ik wel van schrok maar bij mij liep het heel vlot

Goede snelle service

Goede snelle service, wist wat ik moest hebben Alleen schrok van de DURE verzendkosten! Heb daarom maar 2 mesjes besteld die waren samen bijna net zo duur als de verzendkosten alleen al van: 8eu!!! Paste gewoon door de brievenbus dus zou op 4,10eu komen via post nl

Goede site en snelle levering

Betrouwbaar en goede kwaliteits produkten

Snelle levering en goede communicatie!

Superhandig heeft een breed assortiment aan slangkoppelingen, waaronder ook het onderdeel dat ik nodig had. In eerste instantie had ik de verkeerde maat besteld; voordat e.e.a. werd uitgeleverd heb ik een mailtje gestuurd, waarbij dit nog werd aangepast. Daarna volgde snelle levering. En dat alles voor een alleszins redelijke prijs. Al met al dus heel tevreden!

Goede kwaliteit, snel geleverd

De beste ervaring dit jaar

Een verademing deze keer, zeer goede klantenservice, vlotte levering en een hele faire prijs. Komt niet vaak voor, zo servicegericht, aanrader!

goede service bestel er zeker nog een keer

Door een computerfout was er te weinig geleverd. 1 belletje en de volgende dag was het opgelost. echt super

Helemaal TOP!

Goede prijs en snel geleverd. Zeer netjes en goed verpakt. Ook contact gehad en super geholpen, Koop er zeer regelmatig. Zeker aan te bevelen!

Doen wat ze beloven

Er was een probleempje met invullen adres bij bestelling, telefonisch te woord gestaan en na bestelling bevestiging gekregen van de aanpassing. Zo hoort het, webwinkel die uitstekende service levert.

Alles was naar wens

Alles was naar wens