Kleedjes voor mijn dochtertje.

Ik heb al een aantal keren kleedjes besteld voor mijn dochtertje. Elke keer zijn de kleedjes super mooi en helemaal in orde. Vorige week heb ik nog laarsjes besteld en die zijn ook echt geweldig!

Mooie producten

Werd snel thuisbezorgd. En de kleren zien er super leuk uit

Leuke site Goede kwaliteit Snelle levering

Fantastisch leuke kleding

Super leuke kleding!

Super blij!!!

Cadeaubon besteld voor de verjaardag van mijn Nichtje!! Lekker snel ontvangen en leuk verpakt!! En zij waren blij want ze kunnen shoppen in deze leuke collectie

Erg goed

Als je eenmaal mi toetie volgt, kost het je een faillissement. Erg leuke kleding betaalbaar en van goede kwaliteit. Het is zoals beschreven en ook de maatvoering klopt, ook als er bij staat dat het klein valt. Veel te veel leuke dingen...

Fantastisch mooi truitje voor de verjaardag van mijn metekindje

Roze trui besteld met 'poepetje'op omdat mijn zus haar kleine spruit zo noemt. Het kleine hartje erbij maakt het helemaal af. Precies zoals op de foto en zoals ik het me had voorgesteld. Wat zal ze blij zijn

Helemaal top!

Leuke kleding voor de kids! Netjes en snel verzonden!

Voordelig en mooi

Zoek je n kraamcadeau dan ben je op t goede adres. Betaalbaar en iets moois. Ook voor boys girls snoezige en stoere kleding.

Snelle levering en goede kwaliteit

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Het pakket was netjes verzonden en het product is van goede kwaliteit.

We zijn super blij met de schattige boxpakjes. Per ongeluk hadden ze het, met naam bedrukte rompertje, in het wit gemaakt i.p.v.. Deze mocht ik houden en ik kreeg binnen twee dagen ook het roze rompertje, dank hiervoor!

Erg blij met mijn bestelling

Super website, goede en snelle service!

Super webshop!

Super leuke webshop met mega leuke kraamcadeaus! Snel verzonden en leuk ingepakt!

Had een pakje besteld maar bij het inpakken hadden ze gezien dat de rits kapot was. Ik heb dan direct de vraag gekregen of ik een restitutie wou of een ander pakje bestellen. Ondertussen was het eerste deel van mijn bestelling al toegekomen. Ik heb dan een ander pakje besteld en dat was enkele dagen later ook al in huis! Altijd super vriendelijk, snel antwoord en gewoon een top service! En natuurlijk de schattigste kleertjes :)

Het ging vlug allemaal wel even moeten wachten voor dat het jasje er was

Het jasje is een mooie goede kwaliteit en heel mooi ik ben er heel erg blij mee als een cadeautje voor mijn kleinzoontje die bijna jarig is .... Dank jullie wel

Mooie sandalen!

Mijn dochter is blij met haar sandalen omdat ze lekker lopen, en mama is blij omdat ze er ook nog leuk uit zien!

Klantvriendelijkheid top!

Heel blij met mijn twee geleverde slaapzakjes. Ik had er 1 besteld, maar wilde er toch liever 2; helemaal vanwege de prijs. Via de mail kon ik heel makkelijk én vooral heel snel contact krijgen met jullie en werd de bestelling gelijk aangepast. Heel erg bedankt!!!

Super leuke kleding

Altijd goede, leuke kleding en een hele snelle service!

Mooi verpakt in een een cadeauverpaking

Snelle levering en was al heel mooi ingepakt. Het kon zo als cadeau gegeven worden.

Super winkel

tof leuk denim jasje besteld met naam, snel geleverd, bedankt!

Heel Tevreden!

Wauw zo leuke dingen hebben jullie! Ik had voor mijn eerste bestelling 2 verschillende dingetjes , 2 box pakjes in verschillende kleur & ben daar enorm tevreden van! en ook van de levering totaal niet lang op moeten wachten .. ik bestel zeker nog bij jullie

Excellent

I racommend it to everyone… I have already bought a lot of things here and I was very satisfied with evrything…Also the delivery was very fast…Really great everything..Thank you

Prachtige kleertjes en heel vlotte service!

Reeds twee keer besteld bij Mi-Toetie en heel tevreden van hoe alles gelopen is. Kleertjes zijn te schattig.

Super en snelle service!

Super snelle levering in een mooie en nette verpakking!

Platanenstraat 46

5382 KB Vinkel

Over Mi-toetie.nl

Hét adres voor unieke en trendy online Babykleding en Kinderkleding! ★ Trendy baby- en kinderkleding ★ [email protected] ★ Gratis verzending vanaf € 70,- ★ Verzending 'wereldwijd ★ Makkelijk achteraf betalen met Klarna