Excellent

Wide selection, prices are reasonable, fast dispatch and nice service. Dirk, who packed my parcel (the accompanying letter mentioned his name) did a great job on keeping the parcel and its contents safe. Based on this first experience I would certainly order from this shop again and would recommend it to others as well. Thank you!

Alles was zoals het hoorde! Thanks!

Correcte zaak

Zoals elke keer een correcte afhandeling van de aangekochte zaken. Snel verzonden en goed verpakt. Topper

Prima geleverd

Goede prijs, snelle levering en correct

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Niks

Correcte, snelle levering

Heel tevreden

Snelle en correcte levering

Ik heb mijn bestelde flessen op een correcte en snelle manier geleverd gekregen. Ook waren de flessen zeer goed verpakt. Ik kon het me niet beter wensen

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Het was de eerste maal
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Liefhebbers en verzamelaars

Wauw!

Voor de eerste keer besteld bij Drankenshop Broekmans en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Ten eerste is er de gemakkelijkheid van bestellen en ten 2de is er het aanbod, de bestellingsprocedure en betalingsmogelijkheden en ten derde is er de snelheid van levering en degelijkheid van verpakking. Daarom ben ik er vast van overtuigd dat ik hier nog ga bestellen. En ik ga reclame maken. Top-zaak!

Vlotte correcte levering

Prijzen zijn iets duurden dan deze van drankdozijn

Super magasin, énormément de produits.

Je trouve tout ce que j'aime, ce que les autres aiment aussi :)

• Quels doutes aviez-vous à l'avance sur notre boutique en ligne ? aucun
  • A qui nous recommanderiez-vous ? (ex. passionnés, collectionneurs, débutants, ...) Tous mes amis et collègues

Nog nooit iets negatiefs ondervonden

Ben uitermate tevreden over deze shop!

Snel geleverd.

Eerste keer besteld, snel geleverd. Heel goed beschermd, vind ik persoonlijk belangrijk.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Of de flessen goed beschermd gingen zijn

goede service

Ik ben blij eindelijk een Belgische drankenhandel te hebben gevonden met een mooi aanbod en ook redelijke prijszetting.

Alles is perfect verlopen

Alles is perfect verlopen

Een goeie aankoop gedaan

Prijs kwaliteit is dit wel een goeie aankoop. Goed en deftig verpakt. De levering verliep heel goed, met een vlugge afhandeling tussen bestelling en levering. Dit is een tweede bestelling en weer een tevreden klant!

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Het was mijn eerste kennismaking met de drankenshop en deze is me goed bevallen.
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Eigenlijk aan iedereen die een 'goeie' Whisky wil aankopen. Trouwens een heel informatieve website.

Bonne réception très bien emballé merci

• Quels doutes aviez-vous à l'avance sur notre boutique en ligne ? Arnaque en ligne

Perfecte service!

Het is de eerste keer dat ik een bestelling plaatste (online) bij drankenshop Broekmans. Je kan zelf kiezen wanneer de levering (ongeveer) dient plaats te vinden,… Exact geleverd zoals gevraagd! De flessen waren ook supergoed verpakt, zeer veilig verpakt , echt top!

Vlotte en correcte afhandeling

Het online bestellen verliep vlekkeloos evenals de afhandeling en levering.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? geen
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) familie, vrienden, alle wijnliefhebbers.

Snelle goede service

Snelle levering en alles in uitstekende kwaliteit geleverd zoals heg hoort. Top!

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Niet
  • Aan wie zou je ons aanbevelen? (bv. liefhebbers, verzamelaars, newbies, ...) Familie, vrienden en kennissen

Snelle verzending

Snelle en goed verpakte zending

Snelle en vlotte service

Van bestelling tot levering top service. Had me geen betere kunnen wensen een dikke 9 puur omdat perfectie niet bestaat

Snelle levering, goede kwaliteit

Goed verpakt en heel toegekomen.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Of de verpakking/inhoud beschadigd zou zijn door koeriersdienst

Excellent!

placed an order on a day off, by Monday lunchtime the cattle was handed over for delivery and the birthday present was received before the specified time! Thank you very much for your work!

100 % tevreden

Was heel correct , heel goed verpakt . (en heel lekker )

Alles verliep perfect

Van begin tot einde goeie service. Alles verliep zoals ze voorop zeiden.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Verpakking maar deze was perfect

Super lekkere wijn, snel geleverd! Jammer van de hopen papier en karton. Dat is echt niet nodig. Voor de rest niks op aan te merken.

• Welke twijfels had je op voorhand over onze webshop? Gern

Molenstraat 19

3550 Heusden-Zolder

+32 11 53 70 60

Over Drankenshop Broekmans

Drankenshop Broekmans bouwt online voort op meer dan 30 jaar ervaring. Dankzij onder meer een uitgebreide voorraad, toegang tot exclusiviteiten, en een snelle verzending proberen wij een verschil te maken en onze klanten op een goede manier aan sterke dranken (whisky, gin, rum, ...), wijn en champagne te helpen.