Werkt allemaal perfect

Goede service!

Mijn installatie in de badkamer zorgt ervoor dat ik in de winter niet meer hoef te rillen als ik onder de douche vandaan stap. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Werd fijn ontvangen goede uitleg. Levering duurde langer als verwacht. Maar tijdens ophangen badkamer ging de lijm los. Dit gemeld en terug gestuurd werd gerepareerd en werk tot nu zeer goed. Dus zeer tevreden.

Lekker warm in de badkamer regelt met eigen thermostaat.

Het is geweldig. Heel fijne warmte en prachtig warm licht. Hij voldoet uitstekend in onze badkamer. Door de indirecte verlichting krijg je een modern designeffect.

prima produkt en bedrijf !

Een perfect paneel voor aan het plafond dat alleen een langere levertijd had dan verwacht. De gehele afhandeling van de bestelling was verder dik in orde. Prima bedrijf !

zeer goede en kwaliteitsvolle levering

bij problemen zeer snelle reactie die deskundig werden opgelost bedankt voor de goede service Frans

Prima product, prima organisatie

Ik heb twee infrarood panelen met verlichting besteld en ontvangen. Keurig zoals gemeld. Montage en installatie was een makkie met de beschrijving erbij. Zeker de boormal die op de doos gedrukt zat maakte het meetwerk wel heel eenvoudig.

Heerlijke warmte

Bevalt goed fijne constante warmte.

Het verwarmingspaneel Heat & Light 3 draads infrarood incl. verlichting voldoet aan alle verwachting. Wordt geschakeld door draadloze thermostaat type Salous 520, die zowel automatisch als handmatig is te bedienen. De contacten met leverancier uit Hedel waren uitstekend!!

Ik heb uiteindelijk niets gekocht omdat ik pas na een aantal maanden een offerte ontving

Geen

Valt super tegen

Geeft heel weinig warmte en de lamp die zou je van sterkte kunnen veranderen en in het geheugem zetten lukt niet. Conclusie: weinig warmte en te fel licht. Gelukkig heb ik er eerst 1 getest, de rest van het huis gaat het niet worden. Ik ga op zoek naar wat anders daarvoor.

Beste John, Altijd vervelend als het product niet aan de verwachting voldoet. Weet uiteraard niet waar u het Galaxy XS Economic paneel van 200Watt (verbruik 0,2 kWh/uur dat hij aanstaat) gebruikt maar dit type is bedoeld voor toiletruimten (of ander kleine ruimten). Door de thermostaat in te stellen op bijvoorbeeld 18 graden wordt het toilet op temperatuur gebracht en gehouden. (tijdelijk aanzetten werkt niet want deze langegolfpanelen hebben altijd ca. 10 minuten nodig om op temperatuur te komen en zouden dan ook de ruimte nog moeten verwarmen. De koude wanden onttrekken warmte aan uw lichaam)

Uiteindelijk een goed resultaat en mooie oplossing

Na langer wachten dan verwacht, levertijd liep behoorlijk op, vergoeding gekregen voor t lange wachten. Daarna werd een verkeerd type geleverd, maar dat werd super snel weer opgelost. Uitermate tevreden met de geleverde oplossing.

Prime levering en aftersales

product voldoet aan verwachtingen

een ding wil ik melden. Het lijkt dat de lichtsterkte van de ledlampjes vermindert Levertijd is ver overschreden

Prima bedrijf, volgende keer weer.

Goed contact, levering in overleg. Als je belt heb je over het algemeen wat vlotter contact. Volgende keer weer deze leverancier.

Kwaliteit!

Zeer mooie plaat met goed licht, de warmte is heerlijk hij hangt bij ons in de keuken, waardoor de driedubbele radiator van de muur af kon wat veel ruimte oplevert!

Helemaal top!

Top product, keurig advies aan telefoon

correct

Het infrarood paneel voldoet erg volgens mijn wensen en verwachtingen. De telefonische ondersteuning heb ik zeer gewaardeerd. De handleiding gaat er iets te sterk van uit dat iedereen voldoende weet van elektra.

Lange levertijd

Product ziet er goed uit. Is makkelijk te installeren mede doordat alles al voor geprogrammeerd is zoals thermostaat en verlichting. Valt me een beetje tegen qua warmte, maar misschien had ik er meer van verwacht voor dat geld want goedkoop is het niet te noemen. Meer communiceren met de klant over een verwachte levertijd zou toch wel een goede optie zijn. 2 maanden zonder je maar iets hoort vind ik geen normale gang van zaken. Ook als je via de site er naar vraagt geen antwoord. Voordeel is dan wel dat je pas betaald bij het versturen. Anders had ik echt zenuwachtig geworden.

Beste Adrie, Dank voor de respons Zeker de lange levertijd (deels door toelevering) zit ons ook niet lekker en we werken er hard aan om dit te verbeteren. T.a.v. de verwarming is het vooral in het begin belangrijk de ruimte inclusief tegelwerk/wanden enigszins op temperatuur te brengen zodat de ingebrachte stralings energie, immers maar 0,5 kW ook instaat is de ruimte op te warmen.

Deskundig advies en een keurige levering van de producten

Deskundig advies gekregen op het bedrijf, bestelling geplaatst. Juiste levering en kwalitatief goede producten tegen een goede prijs.

Prachtig product!

Kwaliteit van paneel en print is zelfs beter dan ik verwacht had. Warmte straling is na enkele minuten al te voelen. Levering heeft iets langer geduurd, maar communicatie daarover verliep vlot, foto moest immers ook eerst goed bevonden worden. Smart switch achter inbouwschakelaar geplaatst zodat ik paneel ook met Apple Homekit kan aansturen en programma instellen.

Gewoon goed

De levering van mijn ir paneel voor op het toilet met verlichting (twee draadden) was snel geleverd. Het paneel is met draadloze wandschakelaar en thermostaat deze zijn al zo voorbereid dat je het paneel tegen het plafond monteert en alles doet het gelijk. Echt een top product. ( heb de oude lichtschakelaar verwijderd de draden/draad doorverbonden en op de plek van de oude schakelaar de nieuwe gemonteerd. Let wel op eerst het stroom er af)

Goede ervaring met Promths

Goede levering, goede after sales!

Levering ging goed. Op de website kan je uitrekenen hoeveel watt je nodig hebt en dat klopt! Installatie eenvoudig alleen de thermostaat instellen was even lastig. Maar na contact kreeg ik een betere handleiding via mail. Ik geniet van de infraroodplaat met verlichting in de badkamer.

Goed betaalbaar, vriendelijk en snel

De infraroodpanelen met verlichting geven fijne directe warmte en de spotjes, die dimbaar zijn, geven mijn werkplek net dat extra licht wat ik nodig had in de winter. De bediening is eenvoudig. Zonder een stroompunt in het plafond was de bevestiging met kabelgootjes een beetje improviseren maar het hangt netjes. Een snelle en fijne oplossing waar ik zeer tevreden over ben. Het contact was bijzonder vriendelijk en persoonlijk.

Middelkampseweg 8 a

5311PC Gameren

Over Promths Solar & Heating bv

Promths houdt zich sinds 2007 bezig met duurzame energietechnieken. We hebben een achtergrond in de bouwkunde en weten precies waar we het over hebben. Op dit moment zijn we exclusief agentimporteur van twee topmerken: Naxis New Energy Concepts uit Oostenrijk en Orca Energy uit Slovenië. Voor de badkamer, toilet, woon- en slaapkamers  produceren we de Galaxy serie, die verwarmen en verlichten simpel combineert voor een comfortabel warme en verlichte ruimte. We zoeken altijd naar een voordelige investering, optimaal resultaat en minimale risico’s. Zo maken wij onze missie ‘make sure to be proud of everything you achieve’ waar.