Behoort bij het cijfer dat ik heb gegeven (10)

Goede materialen, fijne telefonische contacten, simpele bevestiging van de warmtebron met verlichting, kortweg bedrijf is een aanrader.

Niet de goedkoopste maar wel een mooi product

Na kennismaking met Promths Solar & Heating in het kleine Gameren besloten om voor onze huidige IR verwarming met LED verlichting te gaan. Als bijverwarming goede aanvulling op onze vloerverwarming die nu standje lager kan. Paneel aangesloten door onze zoon (elektricien) en hierdoor bedienbaar vanaf onze app Home Assistant met veel extra mogelijkheden.

Goed advies

Goed advies gekregen, mooi en geavanceerd produkt gekregen. Prijsniveau is daar echter ook naar, maar het is het waard.

Prettige communicatie met snelle levering

Degelijk spul, goed service na de koop!

Goede service en aandacht

Er wordt ruim de tijd genomen voor de klant. Wat gezegd wordt, wordt waargemaakt.

Een goede en snelle levering. Mooie producten en klantvriendelijk.

Zie voorgaande commentaar

Prima service gericht bedrijf

Het us de tweede keer dat ik iets koop bij hen. Prima product en goede levering en service. Tevreden.

Top raad Promths zeker aan

Wij hebben de Calaxy XS Economic infrarood paneel geplaatst in onze wc. (tweedraads) zijn erg blij met het paneel geeft een heerlijke warmte. Wordt al geheel geïnstalleerd afgeleverd de schakelaar en de thermostaat zijn al (draadloos) gekoppeld met de ir plaat er zit ook een duidelijke uitleg bij. Met de mal voor de boorgaten is het paneel zo geplaatst. De schakelaar heb ik gemonteerd op de plek van de oude schakelaar, wel even de draden aan elkaar koppelen die in de oude schakelaar zat

Eerlijk/duidelijk bedrijf

Na lang kijken op internet kwam ik Promths tegen en daar een afspraak gemaakt. Een heel fijn en duidelijk gesprek gehad en wat later een product gekocht. (na een duidelijke offerte) Eenmaal het product thuis bleek dat het niet de goede was, zelf had ik de offerte niet goed bekeken dus de fout lag bij mezelf. Na contact met Promths was het geen probleem om het product om te ruilen. Later nog wat dingen voorgevallen en alles werd perfect opgelost, Vooral de snelheid waarmee contact wordt opgenomen vind ik super. Een review schrijf ik bijna nooit maar deze keer kan ik hier niet onderuit, iedere onderneming kan hier een voorbeeld aan nemen.

Fijne producten en goede service

Al meerdere keren heb ik iets besteld bij dit bedrijf en elke keer tot volle tevredenheid. Als er al een keer iets is, wordt het ook goed opgelost. Dat geeft weer vertrouwen voor als er een keer echt iets aan de hand is ;-). Zeker een aanrader!

Snel, meewerkend en vakkundig

Door een kleinigheidje moest mijn paneel weer terug. Ik kreeg direct een retourlabel toegestuurd. Paneel teruggestuurd en binnen 3 dagen gerepareerd weer in huis. Compliment

Snelle levering, duidelijke instructie

Duidelijke instructie, en super snelle levering.

Kan nog niet oordelen.

Hij is door omstandigheden nog niet geplaatst.

nog niet gebruikt vanwege de zomerse temperaturen

zie bove n

Prima service en advies

Zeer goed bereikbaar en adequaat advies

Van offerte tot levering

Na telefonisch contact een offerte ontvangen voor 2 IR panelen in mijn systeem plafond. Bestelling en levering liep heel goed. Panelen aangesloten en kort getest, maar vanwege het warme weer nog niet goed kunnen gebruiken. Mijn verwachting is dat de panelen naar wens zullen werken in het najaar en winter.

Prachtig paneel

Het installeren was niet moeilijk. Even goed uitmeten. Samen met mijn zoon gedaan, je hebt even nodig om het paneel goed te lokaliseren en positioneren op de bevestigingspunten, dan schuif je het paneel in de uitsparingen van die bevestigingspunten.

Heel tevreden met mijn 300 liter Orca Zeus.

Ik ben mijn huis gaan verwarmen met twee airco's. Daarom heb ik mijn oude boiler vervangen voor deze warmtepompboiler. Ik heb me iets verkeken op de afmeting, 300 liter is echt de moeite :) Maar dat dan ook wel lekker veel, op 45 graden instelling is genoeg om zes volwassen mannen te laten douchen. Er is een extra warmtewisselaar voor een zonnecollector, die moet ik nog aansluiten, maar hij doet het zonder ook al uitstekend. Ik kon vragen stellen aan ED waardoor ik hem zelf heb kunnen installeren. Hij heeft zelfs een gereedmelding voor me verzorgd om subsidie te krijgen. Subsidie was overigens snel geregeld. Er zijn veel regelmogelijkheden, deze verwarmt nu alleen als de zonnepanelen stroom leveren. Ik ben nu volledig van het gas af.

Positief

Snelle levering goede instructie en mooie producten.

Fijn warmtepompboiler voor een scherpe prijs

Levering liet even op zich wachten i.v.m. de drukte (waar alle producten wel een beetje last van hebben) - desalniettemin goed op de hoogte gehouden inzake de levering. Aansluiten ging redelijk eenvoudig, moest wel een paar keer de gebruiksaanwijzing goed bestuderen om de juiste aansluiting te construeren.

Paneel werkt prima.

Eenvoudige montage. Thermostaat heel ingewikkeld om in te stellen.

Matig

De panelen werken prima Spuit werk laat heel erg te wensen over Snoeren waren half mee gespoten Kleur was wel helemaal super Het antwoord was maak maar even schoon met terpentine, de plak tape zat er nog allemaal aan boor mallen niet mee geleverd heeft ongeveer v5 weken geduurd voor dat die na gezonden werden Het lijkt me als je voor 1250 euro panelen weg stuurt dat je even checkt hoe die spuiter je product heeft afgeleverd ipv ongezien door sturen

Zeer profesionele en behulpzaam

Ben zeer te vrede met mijn product en als ik vragen had werd ik zeer snel geholpen en vakkundig.

Waren zeer begaan met de bestelling. Hebben nog eens gebeld om zeker te zijn dat we de juiste bestelling geplaatst hebbe,

Ziet er goed uit

Beste mensen mijn product moet nog steeds gemonteerd worden heb ik toen al gezegd wordt oktober maar ziet er goed uit we gaan het afwachten gr H v d steeg

Middelkampseweg 8 a

5311PC Gameren

Over Promths Solar & Heating bv

Promths houdt zich sinds 2007 bezig met duurzame energietechnieken. We hebben een achtergrond in de bouwkunde en weten precies waar we het over hebben. Op dit moment zijn we exclusief agentimporteur van twee topmerken: Naxis New Energy Concepts uit Oostenrijk en Orca Energy uit Slovenië. Voor de badkamer, toilet, woon- en slaapkamers  produceren we de Galaxy serie, die verwarmen en verlichten simpel combineert voor een comfortabel warme en verlichte ruimte. We zoeken altijd naar een voordelige investering, optimaal resultaat en minimale risico’s. Zo maken wij onze missie ‘make sure to be proud of everything you achieve’ waar.