Snelle levering, uitstekende begeleiding en informatie

Uitermate positief; zou zondermeer aanbevelen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat de condensafvoerslang niet rechtstreeks past en na een half jaar al gescheurd is.

Promths? Dit een club die wéét waar het over gaat, geen flauwekul to the point.

Ik kan mij niet meer precies herinneren hoe wij bij Promths kwamen. Maar de uitnodiging om langs te komen en ons te laten voorlichten was een eerste goede stap. De directeur neemt de tijd voor je, legt uit wat kan, wat niet kan, wat verstandig is en wat écht toekomstig bestendig is. Een advies waar je wat aan hebt! Zelfs toen ik bij de installatie tegen een klein probleem aan liep, bracht de telefonische hulp een oplossing. Complimenten. Voor toekomstige energie projecten, doe ik eerst een beroep op Ed van den Eijkel.

alles prima afgehandeld

informatie opgevraagd , met betrekking vermogen en verlichting. Hierop prima antwoord gekregen. Paneel ziet er mooi en strak uit, is precies wat we wilden.

Prima, precies gekregen wat we bestelde en snel.

Ik had voor een afwijking van de standaard gekozen. Dit klopte precies met de de levering. Helemaal goed, Huub

Tot nu toe is het een perfect apparaat.

We hebben de boiler nu 1,5 maand in gebruik en hij bevalt ons goed, alleen nog bekijken hoe hij het dadelijk doet als het buiten kouder wordt. En een minpuntje vind ik dat ik nog steeds de subsidie niet terug gekregen heb omdat het allemaal heel erg onduidelijk is waar ik dat terug kan krijgen want op de site van de rvo praten ze alleen maar over een warmtepomp en geen warmtepomp boiler

Mooie infrarood plaat voor in de badkamer.

Goede informatie gehad over het product. Tot nu toe maar 2x hoeven gebruiken voordat het voorjaar begon. Fijn dat we na de (warme) zomer niet het hele huis hoeven te verwarmen (gasverbruik) maar toch comfortabel de badkamer kunnen gebruiken. Vanwege zonnepanelen op ons dak verwachten wij geen hoge energie kosten.

Goede service, goed product

We hebben uitgebreid de mogelijkheid gekregen om het product te testen en konden het zelfs uitproberen. Erg fijn, we hebben daardoor het juiste product kunnen kiezen. De service ging veel verder dan je normaal gesproken zou verwachten.

Uitstekende service, geweldige producten.

Vakkundig advies, meedenken en samen zoeken naar oplossingen. Maatwerk, geen probleem. Snelle reacties op mail en telefoon. Hoewel de handleidingen in het Poools zijn is één telefoontje genoeg om een heldere instructie te krijgen. Wij hebben het infraroodpaneel met de indirecte ledstrips en die zijn zeer warm en voorzien van een geluidloze dimmer. Geweldig product!

Innovatieve producten

Vlotte levering. Prima producten. 2 galaxy heat&light aangeschaft. Een voor toilet, een voor badkamer. Voldoen zeker aan verwachting. Probleemloze Installatie.

Zeer correcte communicatie en levering

Prettige gesprekken. Goede prijs. Snelle levering. Mooie kwaliteit. Goede bijlage betreft installatie.

Duidelijk contact.

Vind het vermogen 500w zou eigenlijk 750 w kunnen zijn Zit aan plafond hoogte van 2.60. Dan de klik aan klik uit schakeling werkt slecht aan of uit gaat moeilijk.

Snelle en correcte levering

Heel plezierig

Goede ervaring Zal zeker aanbevelen

Compleet geleverd met boormal dus heel eenvoudig te monteren.

Middelkampseweg 8 a

5311PC Gameren

Over Promths Solar & Heating bv

Promths houdt zich sinds 2007 bezig met duurzame energietechnieken. We hebben een achtergrond in de bouwkunde en weten precies waar we het over hebben. Op dit moment zijn we exclusief agentimporteur van twee topmerken: Naxis New Energy Concepts uit Oostenrijk en Orca Energy uit Slovenië. Voor de badkamer, toilet, woon- en slaapkamers  produceren we de Galaxy serie, die verwarmen en verlichten simpel combineert voor een comfortabel warme en verlichte ruimte. We zoeken altijd naar een voordelige investering, optimaal resultaat en minimale risico’s. Zo maken wij onze missie ‘make sure to be proud of everything you achieve’ waar.