Kwaliteit en goede service

Heb baat bij de producten !

Goed verpakt.

Krappa olie smeert goed uit en trekt snel in. Vaseline voelt goed aan, en ruikt lekker. De rest nog niet gebruikt.

Super product

Ik heb op advies van mijn zus heb ik Tonka haarvet besteld, en je kan echt zien dat het is gemaakt van goeie ingrediënten, en geen rotzooi.. Ik ben er heel blij mee!

uitstekende service

er ging iets mis met mijn bezorging via post nl pakketje werd niet thuis afgeleverd maar naar het ophaal punt van de AH gebracht maar wat ik echt heel lief vind dat ik gistermiddag opgebeld werd om te zeggen dat het pakket bij de ah ligt dat is de beste service die je maar bedenken kan die man is altijd vriendelijk aardig en wij lachen ook nog geeft informatie over de gekochte producten als je nog vragen heb. en de Krappa werkt ook nog voor de psoriasis geen pillen meer maar Krappa. als het straks wat droger is ga ik snel het pakketje ophalen en kan ik weer heerlijk insmeren Lieve Groet Riny

Pas 1dag gebruikt

Nog nooit gebruikt ,ben benieuwd. Maar wat een snelle keurige levering

Zeer tevreden uitstekende producten

Was erg blij van de kwaliteit van de producten en dat het ook de lokale commercie ondersteund.

Product niet vergelijkbaar als de originele van suriname

Van suriname is wat dikker en korrelig, want ik bij jullie heb besteld is echt waterige. Dus ik ga hier niet meer bestellen

Ten aanzien van de apodo olie: preciez wat ik had verwacht maar de batana olie van jullie komt helaas niet van de batana plant. Batana olie is een vet en geen olie.

alles prima

Snelle levering, goede verpakking, leuke producten voor een eerlijke prijs.

Mooie producten, keurig verpakt en op tijd verzonden.

Zéér positief

Persoonlijk heb ik geen ervaring met jullie geboden Obe olie, maar hoor positieve ervaringen. Ik draag dan zeker bij met het bieden van uw product als gift aan familie, vrienden en kennissen. Blijf kwaliteit leveren en verdien nog meer strepen door tijdig te evalueren. Ik wens jullie bewonderenswaardige Succes Gannie BodyCure Specialist

Snel geleverd, heel goed verpakt. Fles van shampoo erg slap materiaal. Dit ga ik in andere flesjes overgieten.

Snelle levering en uitstekend product

Blij

Jullie komen betrouwbaar over en ben blij alles ziet er netjes uit olie lijkt goed heb niet de indruk dat het verdund is met ander spul .Zijn erg tevreden. Bestel zeker weer

Wat een prachtige oliën, ruiken aards en doen wat ze moeten doen, hydrateren. Tevens ook nog eens snel verstuurd en goed verpakt. Top website met mooie producten.

De krappa olie gebruik ik al een tijdje en werkt uitstekend voor mijn schouder. De bestelling verliep vlotjes en kreeg alles goed ingepakt geleverd. Levering duurde paar dagen langer, maar dat lag niet aan jullie.

goede producten

Krappa olie al eerder gekocht. Fijne olie. Gebruik het vnml voor het insmeren van littekens Maripa olie (creme) voor het eerst, om de haar groei te stimuleren (ik heb wat kale plekken op het hoofd). creme was goed aan te brengen, maar de volgende morgen moesten de haren wel gewassen worden. Of het werkt weet ik nog niet, pas 1x gebruikt

fantastisch

Ik ben heel blij met de producten, het werkt geweldig. Netjes ook ingepakt. Ga binnenkort weer bestellen. Heb ook een paar mensen enthousiast gemaakt, hoop dat die snel gaan bestellen! Hartelijke groet, Ank van Klooster

Is goed de olie ik gebruik het voel goed aan

Fijne producten en uitstekende service!

Hier onder andere de krappa olie besteld. Bestelling werd snel verzonden. Kan gebeuren natuurlijk. Per abuis ontbrak er iets. Na contact met de klantenservice heel snel antwoord en meteen nagestuurd met excuses. Bovendien was alles heel netjes verpakt, er zaten glazen verpakkingen tussen, waardoor alles onbeschadigd aankwam.

De eerste keer dat ik besteld heb bij deze webshop. Snelle levering keurig verpakt etc. Producten geweldig in gebruik. Kortom zeer tevreden! Let op wat ik goed vind is dat ze speciale zegel op het product doen. Hierbij wordt vermeld is het open gemaakt en zegel verbroken kan het niet retour. Je weet dat je hier origineel en correcte producten kunt bestellen.

fijne producten

Smeert goed uit en trekt goed in. maakt de huid zacht. 100 % natuurlijk en ambachtelijk door de bevolking bereid voor een eerlijke prijs

Correct

Goede uitleg/omschrijving en gebruiksaanwijzing van het product

Intens tevreden...

Snelke levering zeer fijne producten. Zeer tevreden klant

Pas begonnen met gebruik van de olie, maar voelt heel goed.

Nog geen week aan het gebruiken en merk het verschil.

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.