Snelle levering en netjes en veilig verpakt

Een fijne manier om product in huis te krijgen .netjes afgeleverd en veilig en goed verpakt.

Krappa olie werkt goed.

Ik gebruik Krappaolie voor de kleine spatadertjes rond mijn enkels. Na 2 x insmeren al minder blauwe enkels.

Beste oliën ever!

Bij deze online webshop heb ik Krappa olie en Neem olie besteld. Eerder had ik Braziliaanse krappa olie bij Natural Heroes gekocht en gebruikt en die was op gegaan. De Surinaamse krappa olie is echt veel beter en puur. Ik zie en merk duidelijk het verschil. Volgens wetenschappelijke artikelen die ik heb gelezen heeft krappa olie een dodende werking in kankercellen. Naast alle andere medicinale effecten. Bultjes, droge huid & muggenbulten zien we hier niet meer door deze olie!

Snelle levering. Top.

Snel en netjes

Supersnel en netjes gedaan, binnen no time in huis.

Snel en netjes

Prima en snel geleverd.

Tevreden klant

Ik heb voor het eerste bij Surinaamse-Tonka Cosmetics gekocht. Ik ben heel tevreden over de aftersales en de verzending. Goed en deskundig geholpen. De verschillende producten moet ik nog uitproberen. Op het eerste gezicht, ziet de verpakking netjes en verzorgd uit (incl. veiligheidszegel).

Mooie producten, snelle levering!

goede producten

mooie producten en snel geleverd.

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling snel geleverd en vriendelijke te woord gestaan aan de tel

1e keer krappa olie besteld. Zeker voor herhaling vatbaar.

Werkt bij mij goed voor pijnlijke bovenbenen nu besteld voor mijn 88 jarige buurvrouw die wil het ook proberen voor haar benen Heb een min puntje er zit te goot gat in de fles misschien handiger om er een pomp flesje van te maken voor de juiste dosering inplaats van een plens olie tegelijk

Zeer snelle levering.

Mooie producten

Fijn product

Via vriendin aan krappa olie gekomen, erg fijne olie om mijn spieren te verzachten, kan goed merken dat het mijn spieren soepeler maakt.

Goed product

Het werkt zoals het in de beschrijving is aangegeven

Heel prima!

Heel klantvriendelijk. Bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Helaas was er iets mis gegaan met de levering,verkeerde artikel ontvangen. Na gemaild te hebben is dit opgepakt, het verkeerde artikel mocht ik houden en het juiste artikel zou meteen verzonden worden. Dat vind ik super netjes en aardig,

Snel geleverd ,een zeepje en krappa olie allebei fijne producten om te gebruiken

Goede producten, snelle service

Goede producten, snelle service. Een aanrader

Snelle levering en snelle ractie op een vraag

Prima product, prima service!

Vlot en netjes

Vlot en netjes

helemaal super

sneller verzending snel antwoord op n vraag alles gewoon top

Erg snel binnen, goed op de hoogte gebracht waar mijn pakket was ❤️

Alle producten waren netjes verpakt. De producten zijn erg goed.

Altijd goed

Ik bestel regelmatig en het is altijd helemaal in orde. Netjes verpakt en snel geleverd!

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.