Vlotte levering

De website zit goed in elkaar. Ik heb goed kunnen vinden wat ik zocht. De bezorging was heel vlot. Het product zelf moet ik nog uit testen maar tot nu toe bevalt de geur van de krappa olie goed.

Snelle levering en goede service!

Pakketje snel ontvangen. Er ontbrak een flesje olie. Mailtje gestuurd wn de volgende dag was het flesje er al met daarbij een excuusbriefje dat het mis was gegaan. Kan gebeuren en belangrijker is dat het dan gewoon super snel en goes wordt opgelost! Top!

Snelle afhandeling

Heb nog geen resultaat gezien dat is dus afwachten vandaar. Moet de producten eerst gebruikt hebben natuurlijk voor ik een conclusie kan trekken, misschien wordt het dan wel 5 sterren wie weet.

Heel goed ,

Een bestelling plaatsen gaat makkelijk en de bestelde spullen heb je in huis voor je het weet! 1 dag later en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Fijne website met veel informatie, makkelijk bestellen. Klanten worden goed geïnformeerd over hun bestelling en wanneer wordt bezorgd.

Na telefonisch contact te hebben gehad voor advies, heb ik mijn bestelling geplaatst en die was dezelfde dag verzonden. Tot nu toe heel blij met de Krappa en Tonka olie. Zijn niet heel "zwaar", smeert goed uit. Ik gebruik het echter te kort om van het resultaat te genieten maar op mijn huid is er wel enige verbetering te zien. Bedankt voor het advies en snelle service.

Erg snel bezorgd

Fijne producten

Fijne natuurproducten en goede werking

Super olie!!

Ik heb in mei 2021 een zware operatie gehad waarbij mijn linkerkant is vervangen door bot uit mijn kuitbeen, ook monbodem is verwijderd en een deel van mijn tong. Het litteken onder mijn kaak loopt van net onder mijn linkeroor tot aan mijn rechteroor. Buitenkant ziet er goed uit maar inwendig zitten er verklevingen van littekenweefsel, veel crèmes gebruikt maar niets hielp. Ik heb sinds 5 dagen de krappa olie gebruikt en het resultaat is verbluffend, ik kan mijn hoofd weer draaien en de pijn in mijn kaken is een stuk minder!! Het is ongelooflijk en ik ben er onwijs blij mee!!!

Geweldig ook na telefonisch contact super goed geholpen. Inmiddels de shampoo al uit geprobeerd en ik vind het een hele fijne en goede shampoo, wel even wennen dat deze wat wateriger is dan de shampoo van merken uit de drogist of supermarkt. Kortom super tevreden.

Duidelijke website, snel geleverd en netjes ingepakt. Heel tevreden met product, echte Surinaamse olie voor mijn huid en haar.

Zeer snel geleverd.

Razend snel verzonden.

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. Ook met dank aan DHL.

Helemaal prima

Was een foutje met de bestelling. Maar direct naar alle tevredenheid super snel opgelost .. Ben heel tevreden prima bedrijf

Snelle bestelling, contact en ontvangst!

Ik heb pas een bestelling gedaan en kreeg het de volgende dag al, over het gebruik en de resultaten kan ik nog weinig melden, de krappaolie wekte mijn interesse omdat mijn zoon psoriasis heeft in erge mate op handen en voeten dus de moeite waard om te proberen

Snelle levering en een prima product.

Alles volgens afspraak. Krappa olie is goed en goed geprijsd

Heel goed. Snel geleverd en goed product

prima producten

Alleen is het hygiëne etiket onmogelijk helemaal te verwijderen....

Super winkel!

Fijne winkel. Alle producten goed

papayaolie is helemaal top

Deze ervaring had ik al in Suriname. De schrale huid verdween als sneeuw voor de zon. Ik smeer me inmiddels niet meer in met zonnebrandolie.

Bestelling gedaan volgende dag ontvangen Goede service

Supersnel

Vandaag besteld morgen in huis ,supersnelle levering. Ik werd netjes gebeld voor navraag van de juiste huisnummer die ik per ongeluk verkeerd ingevoerd had tijdens het bestellen .

Goede producten en snelle levering

Helemaal tevreden: van bestelproces t/m levering. Producten waren goed verpakt en verzegeld. Snel geleverd. Ik bestel hier graag weer.

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.