Goed verpakt

Snelle levering en goed te volgen

Wat ik besteld heb bevalt goed

Mooie producten en snel geleverd

De producten worden snel geleverd en zien er goed uit. Bij mijn bestelling was per ongeluk een kleinere verpakking geleverd dan besteld, maar dit is keurig opgelost en de volgende dag had ik de juiste verpakking al in huis, ik mocht de verkeerd geleverde houden voor het ongemak. Ik bestel hier een volgende keer zeker weer!

Goed assortiment, snelle levering, topkwaliteit

Prachtige pure producten en meteen de volgende dag in huis. Zorgvuldig verpakt en fijn dat de producten verzegeld zijn. Ook fijn dat veel in echt glazen flesjes zit.

Zeep besteld, maar door problemen bij postnl was de verzending wat traag. Ik werd keurig gebeld en gemaild dat het pakket echt onderweg was. De volgende dag kwam het binnen. Top service!

Perfect!

Heerlijke producten en een fijn persoonlijk contact. Deze webshop is een aanrader!

Goede service en klantvriendelijk

Snel verzonden.

Goed snel verzonden. Krappa olie is erg fijn voor mijn eczeem in mijn oren, waar ik al sinds 2005 mee zit, en niks anders helpt.

Probleem wordt meteen aangepakt. Top service!!

Hele snelle levering en fijne producten.

Goede service en wat een mooie producten. 100 % natuurlijk. .

Eer goede producten

De krappavaseline maakt je huid egaal...

Fantastische olie snel geleverd. Ben er heel blij mee En mijn huis arts dubbel blij Ik gebruikte het al voor mijn man ivm de jeuk ruim een mnd en zie nu een geweldig resultaat wonden genezen en de jeuk word steeds minder Had ook een flesje aan m"n vriendin gegeven en zij is ook heel blij Wat heeft de natuur toch mooie producten om een mens te genezen ...dank je wel voor de snelle verzending

Zeer snelle levering en goede service!!

Bij mij 1e bestelling had ik nog via de mail een vraag gesteld. Ik werd dezelfde dag nog terug gebeld. Top service!!

Zeer tevreden.

Producten zijn prima. Snelle levering

Super tevreden

Goed en snel bezorgt

Dit was mijn eerste ervaring met Surinaamse Tonka, de producten waren er snel en verzegeld geleverd . Goede producten en de vaseline ruikt heerlijk. De wallencreme lijkt ook goed , heb het gevoel dat ze minder zichtbaar zijn. Al met al kan ik dit bedrijf van harte aanbevelen. Binnenkort ook de olie bestellen.

Tevredenheid

Goed product en netjes verzorgd.

Goed product, snel geleverd

Alles prima

En het is een goed product die krappa olie.

snelle levering, top producten

snelle levering, top producten

Snelle bezorging goed verpakt !

Goede kwaliteit en snelle levering!

De bestelde spullen zijn perfect,werken goed.

Spullen waren snel binnen. De website mag wat uitgebreider. De ingrediënten staan niet vermeld bij het product. Ik dacht een make-up reiniging gekocht te hebben met Krappa. Na gebruik zie ik op het flesje staan 60% alcohol. Had ik natuurlijk eerder naar moeten kijken maar als het op de website erbij stond had ik het niet besteld. Mijn huid werd daar niet zo blij van.

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.