Goede producten en snelle bezorging.

Goede producten en snelle bezorging. Enig minpuntje vond ik het hygiëne label: dat was er moeilijk af te krijgen en ging brokkelen, terwijl het best scherp materiaal is.

Prima verpakt en netjes, produkten zoals omschreven .alleen jammer dat de post.nl het waardeloos bezorgt.

Goede kwaliteit

Sinds ik gebruik maak van tonka producten, zie ik verandering in mijn haar. Het is dikker en voller geworden. Na iedere knipbeurt groeit het sneller dan voordat ik de producten gebruikt.

Heel tevreden

Snelle levering en vriendelijke reacties op mijn mails. Ben benieuwd naar de werking van het product. Zal daarna weer een reactie plaatsen. Ik beveel deze webwinkel aan.

Snel geleverd. Producten die niet leverbaar waren zijn zsm doorgegeven en heb t geld meteen terug gestord gekregen.

Snel en goed verpakt.

Product is nieuw voor mijn hebt vertrouwen in

Netjes te woord gestaan bij niet aanwezig producten en geld terug gestort

100% Natuurlijk!

Ik heb al mijn 2e fles neem shampoo gekocht bij Surinaamse-Tonka Cosmetics. Je haar en hoofdhuid worden ECHT schoon, laat geen vet ofzo achter. Ook het Tonka haarvet is heel goed! Bestaande uit tonka bonen, tonka olie, casterolie, shea butter en bijenwas. Dat zijn alle ingrediënten, geen troep wat ongezond is. Bij de laatste bestelling heb ik ook Neem olie gekocht, dit moet ook goed zijn voor je huid en haar.

Mooi op tijd

Top producten!

Super producten die ik gebruik voor mijzelf en mijn kinderen. Product omschrijving is heel uitgebreid en duidelijk. Ze hadden 1 product niet op voorraad en daar kreeg ik heel snel mijn geld van terug. De tonka haarvat is fantastisch voor mijn haar het voedt het en geeft het een mooie glans. Mijn haar wordt er dik van. Heb het aan mijn moeder aangeraden en ze is ook zeer tevreden. Hier zal ik vaker bestellen. Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat ze niet alles op voorraad hebben. En dat is ook niet erg want ik heb liever kwaliteit boven kwantiteit.

helemaal naar wens

tevreden

Mooi natuurlijk producten,amazing!

Snelle levering:)de neem shampoo is puur natuurlijk(vegan):) heel goed voor mijn huid,voelt super schoon en zacht gelijk minder last van irritatie,zeker aanrader! dankjewel

Perfecte natuurlijke producten voor de huid

Ik heb al 2 bestellingen gedaan van verschillende producten. En ik ben er zeer tevreden over. Ik heb een gevoelige huid en deze producten zijn er perfect voor. Je huid is snel opgeklaard door de olie voor vlekken en de krappa vaseline. Dat werkt echt goed bij huidproblemen. Vooral als je huid immuun is voor de zalfjes van de dermatoloog. Daarbij hebben die heel veel tijd nodig voordat het werkt. Dus ik gebruik het voor meerdere doeleinden. Ik gebruik de shampoos ook die zijn erg goed voor haargroei.

Top.

Super fijne natuurlijke producten.

Goed product !!

Goed product snelle levering !!!

Zeer snelle service

Zeer snelle service

Super en ales op tijd geleverd

Vlotte afhandeling en verzorgde verpakking.

Snel, vriendelijk

Ik had wat vragen gesteld over het gebruik van bepaalde producten. Kreeg dezelfde dag nog een antwoord. Mijn bestelling igeplaatst, en werd dezelfde dag nog verzonden met postnl. De volgende dag iin huis . Producten waren goed verpakt, met een seal zegeltje, zo weet je zeker dat je een nieuw product ontvangt. Bij mij verliep alles dus erg vlot, en ik ben tevreden met deze webshop.

Grun Gowtu is zeer teleurstellend.

Ik ben over het algemeen zeer tevreden over de producten op de site. Dus ik dacht ik probeer de gezichts set van Grun Gowtu. Het was zeer teleurstellend. Het is zeer goedkoop, van de ingrediënten tot aan de verpakking. De scrub en masker zijn gewoon in feite hetzelfde. Je moet ze beide mengen met water en het zijn gewoon zeer groffe korrels. Totaal niet geschikt voor het gezicht. De korrels zijn niet alleen grof maar ook scherp. Dit kan zelfs schade aan gezichtshuid brengen! Het lijkt alsof het voor groot gedeelte uit houtskool bestaat. Ik zie geen toegevoegde waarde ervan. De olieën bestaan voor een overgroot gedeelte uit zonnebloem olie met "kruiden" en houtskool. Het kan verzorgend zijn maar niet doeltreffend. Als ik dan toch iets uit de gezichts set moet kiezen dan valt mijn keuze voor de zeep. Het smelt zeer snel weg en wordt niet hard of compact, maar het voelt wel zacht aan voor de huid. Grun Gowtu is zeer teleurstellend. Er zijn genoeg andere natuurlijke produkten op deze site die geweldig en doeltreffend werken. De webshop is een aanrader als je van natuurlijke cosmetica houdt. De service is goed en verzending snel.

Helemaam geweldig levering de volgende dag

Gebruikte een tonic maar die maakte niet zo goed schoon todat ik die van krappa probeerde nou het vuil komt eraf niet normaal raadt het aan de rest van de producten moet ik nog langer gebruiken om te zeggen of zij goed werken

Goede producten, snelle levering

Fijn dat er een webshop is die de Surinaamse producten aanbiedt.

snelle verzending

Krappa Olie liever in een potje daneen fles

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.