Hartelijk dank ,goede service en snelle levering.goederen goed ingepakt

uitstekend

ik heb gebeld om informatie te krijgen als ik bestelling plaatst. wanneer ik zou ontvangen verkoper antwoordde donderdag of vrijdag. hangt ervan af als post.nl het redt. donderdag kreeg ik keurig mijn pakket overhandigt door post.nl. zwz ga ik een nieuwe order plaatsen omdat artikelen te klein van formaat zijn en ik voorraad wil hebben als ik het hebt verbruik.

Goede ervaring, leuke webshop.

Heel snelle verzending producten, goede service via mail, snelle reactie Goed.

Goed en snel bezorgf

Snelle en goede bezorging

Verzegeling was al open!

Het zou niet meer retour kunnen

Positief

Snelle service, pakket netjes en zorgvuldig ingepakt in stevig papier, om beschadiging tegen te gaan. Verzegeld doppen.

Snelle levering.

Heel snelle levering en juiste spul

Had ik Tonka maar eerder ontdekt.

Mijn zoon heeft veel aandoeningen, hele droge huid veel schilfers in zijn gezicht en op zijn hoofdhuid waardoor veel jeuk ontstaat. Maar ook nare puistjes. Ik heb eerst zijn hoofdhuid behandeld met neempoeder en dat gaf direct verkoeling waardoor de jeuk afnam. Nu heb ik de Tonka producten binnen en heb de Krappa vaseline op de nare plekken aangebracht en de jeuk was weg de huid zag meteen rustiger want dat was rood en geïrriteerd. Ik gebruik het nog te kort(2 dagen) om meer voordelen te kunnen noemen maar ik heb er vertrouwen in en blijf de Neem en Krappa producten gebruiken ook voor de littekens. Ik hoop over een tijdje meer te kunnen vertellen.

Precies wat ik nodig heb voor mijn haar!

Product werd zeer snel geleverd en was zorgvuldig verpakt, dus goede service! Aangezien ik een zéér droge, trekkerige, jeukende hoofdhuid heb, gelijk de Tonka leave in conditioner goed verdeeld over mijn hoofdhuid. Het ruikt heel lekker en smeert gemakkelijk uit. Ik was erg verbaasd dat ik na 2 uur mijn hoofdhuid tot rust voelde komen. Trekkerige gevoel en jeuk: het was gewoon weg! En dat met een product op natuurlijke basis, zonder enge chemicaliën. En nog aangenaam geprijsd óók! Ik ben fan. Liefs, Wendy

Snelle nette levering

Mijn vragen werden ook meteen beantwoord raad iedereen de site aan

Was mijn 1e bestelling dus veel ervaring heb ik nog niet mijn pakket heb ik wel vlot gekregen

Producten zijn snel geleverd. Producten ruiken lekker. Ik heb ze vandaag uitgeprobeerd kijken hoe mijn haar over 3 maanden eruit ziet.

snelle bezorging en goede producten

snelle bezorging en goede producten

Heb geen ervaring

Goed middag, Heb het product nooit ondvangen

Heerlijke producten

Heb mijn natural haar direct gewassen en het was super zacht. Heerlijke geur, dus u heeft een klant binnen!

Goede service en snelle levering, Top!!

Al 2 keer Tonka producten besteld en de levering was echt snel. Mijn producten in goede staat ontvangen. De Tonka haarproducten werken heel goed. Het doet wat het beloofd. Ik blijf een vaste klant!!

Mijn bestelling werd snel geleverd.

Snelle levering, iets meer aandacht voor de verpakking,

Na opening van verpakking bleek dat het kunstof potje tonka vaseline kapot was. Het flesje olie was goed beschermt. Ik heb de vaseline in een nieuw potje overgedaan, dus geen probleem verder.

Go d

Geweldig!!

Ik heb de Neem Vaseline gekocht omdat mijn dochter erg heel last heeft van Eczeem en het helpt haar super goed!!

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.