Snelle service en producten voldoen aan de verwachting.

Goede producten, snelle bezorging, aangename prijzen

Snel u

Snel

Heb heel veel baat van de krappaolie voor zoveel te gebruiken Gebruik het eigenlijk overal voor

Mooi en duidelijke site. Producten snel en zeer netjes geleverd. Duidelijke beschrijving erbij over de Producten. Uistekend verpakt.

Snelle bezorging, goed verpakt, artikelen zien er goed uit maar nog tekort in mijn bezit om hIer een oordeel over te geven. Artikelen verzegeld en ruiken prima, ben benieuwd !

Super snelle levering

Voor het eerst Krappa olie besteld. Kijken wat het doet .

Snelle en correcte afhandeling

Vriendelijk en vooral snelle levering

Dikke prima!

Keurig verpakt en volgende dag bezorgd.

Geweldig.

Na een week bemerk ik goede resultaten. Minder pijn in de handen, eczeem wordt minder.

Krappa olie besteld en dat werd snel bezorgd. Ik heb eerder krappa olie gekocht bij een andere winkel en dat bevalt goed maar dat was wel dubbel zo duur.

Goede service en levering

Top product ontvangen, hierover niets te klagen, maar ik vind de verzendkosten wel erg veel.

Krappa olie, blij mee!

Droge hoofdhuid, maar krappa helpt echt. Weer zorg minder.

Alles was keurig en goed verpakt en snel geleverd!!

Met de producten heb ik nog nog onvoldoende ervaring om te kunnen beoordelen!

Makkelijk te bestellen snel geleverd

De site Overzichtelijk makkelijk te bestellen snel geleverd

Geweldige olie

Ik heb een halve liter Krappa olie gekocht en een pot Krappa vaseline. De olie gebruik ik al een poosje die is geweldig en bijna voor alles te gebruiken. Ik smeer het onder mijn creme op mijn gezicht bij wondjes, spierpijn enz. De Krappa vaseline is nieuw voor mijn, het werkt in ieder geval heel goed op steenpuisten smeer het op een opkomende steenpuist dan is de pijn snel wel en ook de puist. Je hebt daar echt maar heel weinig van nodig. Ik zou wel kiezen voor de grootste pot van 90 gram want is ook voor veel problemen inzetbaar

Uitstekend!

Snelle levering en netjes verpakt.

eerste keer besteld

Bestelling was heel snel netjes ingepakt alleen was mij conditioner fles een beetje plakkerig heel hygiëne doen hun toppie met inpakken ik houd ervan ga zeker meer bestelling doen

TOP

Snelle bezorging en uitstekend verpakt

Het verzacht de huid en ontstekingen. Ik ben er super blij mee

Blij omdat het helpt

Het werkt voor de psoriasis! En geen het nu door aan andere zelf mijn zus is er blij mee Ook de Shampoo is top

Ik zou deze shop aanbevelen

Supersnelle verzending. Producten worden heel goed verpakt.

Netjes geleverd.

Besteld en blij met een snelle en correcte levering.

Snel geleverd, prima verpakt

Ik heb de shampoo gebruikt, maar mijn haar wordt er stug van na het wassen, uitspoelen en drogen. Is deze shampoo soms voor een bepaald type haar?

Mijn bestelling werd heel snel bezorgd.

Ik heb tot nu toe de tonkaconditioner gebruikt...de shampoo nog niet. Heel fijn product.... Mijn haar is niet meer zo pluizig. De krappa producten zijn sowieso geweldig...

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.