Ik gebruik de producent nog te kort om er wat over te zeggen . Maar de service is super goed . Er klopte iets niet in mijn bestelling en dat hebben ze na een bericht gelijk goed en snel opgelost. Alles super netjes verpakt . Zeer tevreden.

Voor mij werkt t prima

Netjes en goed verpakt snelle levering top.

netjes en snel geleverd

Ik moet nog afwachten of de krappa olie voldoet.

Goed geregeld

Super snel geleverd goed kwaliteit

Heel goed!

Ik heb krappa olie en zeep besteld ,gebruik het nu pas twee dagen maar nu al zeer tevreden, zal dit zeker weer bestellen! Zeer zuinigi in gebruik. Ik gebruik het voor rosacea op mijn wangen.

Pakketje is snel geleverd en goed verpakt

Erg goed

Geweldig snelle levering, complimenten

Zeer tevreden over de producten, snelle correcte levering.

De webshop vind ik onoverzichtelijke, kom er soms moeilijk doorheen. Dit word ruim goed gemaakt door bel contact. Heb de krappe olie cadeau gegeven super product. De oogcrème voor wallen super product.

Staan altijd open voor vragen.

Top service + kwaliteit

Producten zijn van goeie kwaliteit en werken echt, ook verzenden ze de bestellingen snel.

Ik ben tevreden

De levering was supersnel, met de produkten ben ik pas begonnen, dus kan nu nog niet beoordelen.

Sneller levering. Uitstekende informatie over de verzending. Het product voldoet aan mijn verwachtingen.

Snelle levering, alles oké

Snel en keurig geleverd zonder lekkende potjes.

Goede producten en snelle service!

Vooral uw website, info en afhandeling van de bestelling.

Om niet in herhaling te vervallen,heb ik hieronder de inhoud van een eerdere mail aan ST-Cosmetics geknipt en geplakt. Half uur geleden haalde ik mijn bestelling op. Inmiddels geopend. Ik wil laten weten dat ik: - erg te spreken ben over uw snelle zending - en uw producten!, ook de presentatie. - wow!!! de tonka-vet is/was verzegeld! - en ...ik heb uw producten besteld omdat ook uw website overzichtelijk en prima verzorgd is! Proficiat hiervoor en veel succes met uw handel.

Fijne producten

Fijne producten en een snelle levering

Ik gebruik dit al twee dagen

Merk wel dat de pijn aan mijn knieën al iets minder word.Ben benieuwd na een week hoe het dan is .

snel geleverd

Prima ervaring

Goed product

Super snelle verzending goed verpakt

Niet op aan te merken, ook zorgvuldig ingepakt

Snel bezorgd, goede producten

De producten werden snel bezorgd, de volgende dag al. De Krappa olie is goed en ook de Krappa shampoo is geweldig, na lange tijd geen jeukende hoofdhuid meer. Ik ga vaker bestellen.

Makkelijke site, goed product en snel geleverd

Geweldig.

Producten zijn op tijd geleverd.

Heel goede service

Fijne en goede olie ) Krappa). Help goed tegen jeuk. En gebruikt het ook voor mijn haar Gr John

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.