Snelle levering en goede spullen

Mooie produkten snel geleverd

Tot nu toe ben ik tevreden.

Ik ben pas een paar dagen aan het smeren met Krappa, maar het bevalt tot nu toe prima.

Snel

Ik heb snel het plaatsen van mijn bestelling bericht gekregen dat het mijnkant op zal komen. Dat vond ik heel fijn, en ik zal zeker nog een keer bestellen bij Tonka Cos.

Zeer snel bezorgt, fijne producten

Oogcrème voelt goed. Olie is heerlijk.

Fijne producten zonder chemicaliën, uitgebreide uitleg betreft de producten.

Fijne producten zonder chemicaliën, uitgebreide uitleg betreft de producten.

Goed product en snelle levering

Heerlijk spul

Lekker voor pluizig krul haar En fijne webwinkel geeft snel antwoord en snelle verzending

Nvt

Nvt

top bedrijf keurig gelevert

oke

Topper

Product werkt naar behoren...Super! Een tevreden klant

Gewoon top

Fijne producten en overzichtelijke site, ik ben dik tevreden.

Mooie producten zonder rotzooi. En het belooft wat het moet doen.

Goede klantenservice en snelle levering

Super snelle beantwoording van vragen per mail en levering een dag na bestelling. Top dus.

Snel ontvangen en product als omschreven

Zal vaker hier bestellen

Heel blij met deze webshop!

Super blij met mijn producten, ik zal snel weer bestellen.

Gister besteld en vandaag al binnen. Deze krappa is heel fijn had andere van Den haag en die is heel erg bitter smaak van magnesium en dat is niet fijn voor in je gezicht..lippen en ogen.

Ok

Gebruik het voor veel dingen

Op aller lij dingen te gebruiken en bij u nog iets goedkoper als die uit den haag

hele snelle levering

werkt bij mij prima

Top producten!

Zoek al heel lang naar natuurlijke haar producten en eindelijk heb ik ze gevonden. Super fijn en ik raad ze zeker aan. Prijzig maar je weet dat je voor kwaliteit betaald en dat is wat uitmaakt!

Snel ontvangen

Ben blij met mijn keuze

Top service en super snelle levering

De producten zijn echt 100% puur en hebben een hele goede werking op je huid en haar. Zeker een aanrader om hier te bestellen. Super snelle levering. Vandaag besteld is echt morgen in huis! Ik heb al twee keer besteld en ben zeer tevreden. De producten zijn zeker een aanrader om te proberen bij verschillende huidaandoeningen.

Klant is Koning(in) mentaliteit

Hun service, is gewoon uitmuntend. Ook hun reactie snelheid waarmee ze dingen oppakken en reageren is vliegensvlug. Kortom ik ben superblij dat ik hier besteld heb.

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.