Snelle levering en zeer goed verpakt

Ik gebruik de Surinaamse olie veel en ben er zeer tevreden over

Gebruik het nu bijna een week en zie al resultaat op mijn nagels en voeten. In 1 woord geweldig

Hele snelle levering! Binnen een uur was het al verzonden en de volgende dag in huis! Ik gebruik de krappa olie nu een week voor eczeemplekken. Het lijkt ietsje minder te worden, maar ik hoop en verwacht nog beter resultaat! Ook de krappa shampoo ben ik nu aan het uitproberen.

Service, informatie en klantvriendelijkheid uitstekend

Vriendelijke medewerker, uitstekende product informatie. Product boven verwachting. Zeer tevrede klant.

Fijne webshop, fijne produkten en snelle levering

Ik gebruik een aantal producten van NEEM (shampoo, conditioner en moisturizer en zeep) en zijn fijn voor mijn haren, gezicht en hoofdhuid. Ook de Krappa olie is fijn al heeft het een aparte geur.

Ik had niet verwacht mijn pakket zo snel te ontvangen en ik zie na twee weken al resultaat!

Heerlijk lekker ruikende producten voor mijn black Hair, ik zal hier echt vaker gaan bestellen.

Snel en informatief

Fijne site met duidelijke beschrijvingen, makkelijk en snel bestellen. Geleverd zat er nog schriftelijke informatie bij. Prettig!

super product!

Snelle verzending. Haar glanst weer mooi. Smeer het op je gezicht, en je ziet er fris uit. Erg blij mee!

Prijs en kwaliteit crappa olie

500 ml crappa olie besteld voor dagelijks gebruik.

Ons ervaring met krappa olie is zeer fijn , een paar dagen gebruikt voor verschillende doeleinden, en we moeten zeggen het helpt prima .zeer tevreden met jullie. MVG JANTJE

Besteld product zeer snel ontvangen. Ik heb het nog niet gebruikt. Maar twijfel niet aan het product als de service zo goed is moet het product fantastisch zijn.

Snelle levering, hoe de shampoos en krappacreme invloed hebben op wallen daar is het veel te vroeg voor om te oordelen.

Fijne olie Snelle levering

Goede artikelen en snelle levering.

Goede artikelen, precies als op de site. Werkt prima en snelle levering.

Snele service en goed geregeld

Geweldige producten

Makkelijk te bestellen en snel verstuurd. Extra verzoeken worden eveneens goed gelezen en verwerkt.

Hele snelle bezorging

Goede ervaring

De oliën werken goed tegen huidschimmel

goeie producten

Ik heb 2 gronische huidziekte.De krappa en neem zijn geweldig.Me wonden gaan dicht.Geen een medicijn heeft geholpen en ook geen creme van de reguliere zorg.Ik vindt alle producten fijn van Tonka Cosmetics.Levering ook snel.Mogelijkheid om achteraf te betalen .Top firma met top produckten...

Heel goed spul en snelle levering

Snelle levering en heel gied spul

Hele goede producten

Bestelling gedaan. Bijna direct antwoord terug dat de bestelling onderweg is. Keurig ingepakt aangeleverd. Bij de klantenservice wordt je vraag ook meteen beantwoord. Producten die ik heb besteld zijn haarproducten. Ruiken fris en makkelijk mee te werken. Kortom dus heel erg tevreden.

Product snel en correct geleverd

Mooie en duidelijke uitleg over het product wat ik heb besteld

Prima levering.

Goede ervaring. Bestelling komt snel en is goed verpakt en verzegeld.

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.