Goede producten en goede service

Zeer tevreden !

Helemaal tevreden

Duidelijke omschrijving van de producten Goede bereikbaarheid en snelle levering. Producten werken prima naar volle tevredenheid.

Snelle levering voor een prima marktconforme prijs.

Ik heb hier Tonka shampoo en conditioner gekocht. Sutinaams tonka cosmetics heeft een duidekijke webshop met goede prijzen. De producten werden snel geleverd en de flessen waren verzegeld. Netjes en kwaliteit. Dit heb ik eerder bij een andere leverancier niet gehad.

Snelle levering van het product

Zeer tevreden met de aankoop!

Positieve ervaring met de aankoop en levering, bij klachten ook snel en uitstekend te zijn geinformeerd! Eenvoudig maar nette producten! Met vriendelijke groet

Supersnelle levering maar vooral fijne producten.

Supersnelle levering maar vooral fijne producten.

Snelle service veilige verpakking van producten

Het de producten prima kunnen vinden op de website en wat een snelle levering.

Super !!

De producten zijn geweldig ! De service nog beter ! Persoonlijk en goed advies. Tot de volgende bestelling !

Mooie producten, uitstekende service

Mooie producten, zorgvuldige informatie en correcte afhandeling bij vertraging verzending

Netjes bezorgt

Product waar goed verzegeld en ingeoakt

Product is goed voor mijn haar, ik ben tevreden met het effect dat mijn haar hierdoor krijgt. Haar voelt zacht, en ziet er verzorgd uit

Goede levering

Snel en netjes geleverd. Het product moet ik nog uitproberen.

Goed en betrouwbaar

Snelle levering en goede producten voor een eerlijke prijs

Prettige ervaring, zeker voor herhaling vatbaar

Positief

Snelle levering netjes ingepakt en goede producten

Super goede producten en snelle levering.

Super !

Goede producten en heel goed verpakt

Mooi snel geleverd

Nog niet gebruikt

Vol goede moed

Bestelling was snel en netjes verpakt. Producten gebruik ik nog tekort om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Een zeer betrouwbaar bedrijf

Top service!!

Hele goede ervaringen

Super snelle levering!

Top.

Mijn bestelling was duidelijk met zorg verpakt en snel in huis. Hele fijne producten, ik bestel zeker weer,

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.