Helemaal geweldig

Duideiijke productinformatie, makkelijk bestelsysteem en snelle levering. Top!

Product geweldig en eindelijk eens n bedrijf wat t in n klein doosje stuurt ipv een megafoon met veel opvulling en n klein product..

Kan er nog niet over oordelen ben er net mee begonnen

Snelle levering maar ik gebruik het nog te kort om er iets over te zeggen

Heel snelle, goede service

Fijne producten die razendsnel verstuurd worden!

Snelle levering en waar voor je geld.

Snelle levering.

Tevreden met de krappa olie. Ik gebruik het voor mijn droge huid, uislag in het gezicht, puistjes. Het heeft wel een apart sterk luchtje maar het werkt voor mij.

De krappa olie die ik besteld heb is in een woord geweldig. De spierpijn in mijn nek en schouders is al met 1 dag stukken verlicht. Ik slaap nu de hele nacht door zonder pijn en ben niet moe als ik wakker word. Mijn vriend heeft ivm een staand beroep enorm veel last van eelt op zijn hielen dat is na een week stukken minder geworden. Ik ben enorm blij dat ik dit product ben tegen gekomen. Wij zijn fan geworden

Snelle levering en goede producten

De levering was keurig. En de communicatie hierover was correct.

Makkelijke site en een snelle bezorging. Helemaal blij mee.

Goed product en snelle levering

Mijn dochter is weer helemaal blij met een nieuwe pot krappa olie. Altijd goede kwaliteit, goed verpakt en snel geleverd.

Krappa olie verlicht mijn pijn

Prima olie

Vind de olie erg fijn. Mijn exceem aan mijn voeten was snel weg. Mijn vriend gebruikt het voor zijn hoofd. Vind alleen de opening van de fles te groot. Heb de olie nu ineen andere fles gedaan.

Prima keuze gedaan Heel blij mee

Keurig geleverd, top product

Snel en keurig verpakt geleverd, krappa olie is uitstekend werkt voor vele doeleinden

keurig netjes geregeld en bezorgd.

De bestelde spullen werden keuring en snel geleverd.

Keurig en snel geleverd

Weet nog niet of het gaat helpen,maar heb goede hoop.

Positief

Producten keurig netjes verpakt en op tijd bezorgd. Voor mij de eerste x dus ben benieuwd wat het mij gaat brengen

Snel geleverd en het werkt als omschreven, blij mee

Wat een super service!

Ik had diverse spullen besteld. Door een storing en slechte afhandeling bij DHL kreeg ik de spullen niet geleverd. Na telefonisch contact werd zonder meer mijn bestelling opnieuw verzonden met de afspraak om de eerste bestelling terug te sturen als die alsnog kwam. Zoveel vertrouwen heb ik niet eerder meegemaakt, TOP!

Goede olie

De olie die ik heb gekocht doet zijn werk zeer goed

Nadat mijn bestelling bij dhl bleef hangen was het contact snel, vriendelijk en oplossend.

Vlotte keurige afhandeling van mijn bestelling. Blij met de producten.

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.