Snelle levering en fijn die Krappa-olie!

Ik ben blij met deze Krappa olie! Voelt goed aan en heerlijk voor mijn huid! Ik vind de geur niet vies maar heel natuurlijk!

Na bestelling volgende dag al n huis. Netjes ingepakt.

Goede producten en snelle levering

Ik heb goede ervaringen met mijn bestelling hier. Fijne producten en snel geleverd. Zou hier zo weer bestellen.

Goede klantenservice

Bij vragen is klantenservice goed bereikbaar, en komen snel met reactie. Producten goed verpakt en snel verstuurd. Nog te weinig ervaring met producten, dus daar nog geen review op.

Snelle levering en de producten daar ben ik zeer tevreden over

prima olie en zalf, goed contact via telefoon en vlot bezorgd.

zie boven

Snel

Hele snelle levering zonder problemen!

Zeer klantvriendelijk!!

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam en....geweldige producten!

Goede ervaring

Snelle verzending en super goed verpakt. Producten die ik nu (voor het eerst) gebruik bevallen. Als het op is dan bestel ik het hier weer

Snelle verzending

Alles goed verpakt .. snelle verzending.

Eindelijk verlost van de jeuk door Psoriasis door de Krappa olie.

Goed spul

Vind het heerlijk krappa olie

Geweldig vlotte levering

Goede en 100% natuurlujke produkten Naukeurige omschrijving

Fijne producten

Netjes ingepakt en snel bezorgd

Goede levering

Snelle levering en artikelen prima verpakt, fijn dat er ook een hygiëne zegel op alle verpakkingen zit.

Snelle levering top producten

Ik bestel alleen maar hier.

Snel en keurig

Snel en keurig

Snelle levering, uitstekend verpakt

Zeer tevreden. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering en heel goed en met zorg verpakt.

Hele goede service

Snelle levering, goede prijskwaliteit! Ik koop hier zeker nog eens

Ben tevreden

Het ruikt lekker, kan nog niet zeggen of ik een verschil merk maar mijn huid voelt na 1 dag baden met de zeep veel schoner aan.

Zeer snel geleverd !

Ik had de krappa butter en oogwallencreme besteld maar gebruik het nog te kort omm een oordeel te geven .

Top Top Top producten

Tonka moisterizing en Tonka haarvet, geweldige combinatie voor mijn mix haar, licht kroezig en wat krullend. Beschermd goed tegen de hitte van de warme, hete, zonnige dagen. Mijn haar was uitgedroogd en nu weer fris en fruitig.

super snel geleverd

perfecte uitleg en snel verzonden

Snelle verzending

Producten zijn erg fijn en snel verzonden

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.