heel goed

helpt bij jeuk door wrsch exzeem/ keelklachten / schimmelnagel / spieren verrekt

Goed en duidelijk en snelle levering

Nvt

Goede service en snelle bezorging

Hele snelle levering

Goede producten

Goede producten, snelle verzending

Fijn bedrijf om iets te bestellen.

Snelle levering. Neem shampoo gekocht en Krappa-olie. Beiden hadden bij mij al binnen enkele dagen resultaat. Netjes verpakt. Dit blijf ik zeker gebruiken.

Geweldig spul

Heb het voor mijn rug gebruik. E. En het werkt. Ben zeer tevreden raad het iedereen aan om het te proberen. Goede en snelle service. Top spul

Hele fijne Krappa boter/olie

Heb eerder krappa gehad, deze heeft een prettige geur ervaring dan de vorige, en je huid voelt zijdezacht na gebruik echt een aanrader met vele doeleinden.

Prima spullen en snel geleverd.

Diverse zaken besteld. Prima. Geen klachten.

Super bezorging

Mijn bezorging was er super snel goede communicatie , en super goed ingepakt !!

Uitstekend service

Tot nu toe super tevreden met mijn Krappa olie en zeep.

Snelle levering..goed verpakt...

Goede producten en service

Top producten en service

Snelle verzending

Ondanks er in de advertentie staat dat het eventueel beschadigd aan kan komen en het langer kan duren voordat het verzonden wordt... had ik alles keurig verpakt en snel thuis ..

Alles liep goed snelle levering en een top produkt

Snelle levering en de krappaolie is heel fijn

Producten waren goed

Toppp

Werkt goed . Snelle bezorging.

Betrouwbare site

Correct in handelen Ze hadden een product vergeten en de volgende dag is de rest verstuurd Toppie

Perfect!

Goede communicatie, oplossingsgericht, gemoedelijk, prettig.

Mooie producten!

Alles in goede orde ontvangen! Heerlijke producten!

zeer goed

goed product

Snelle bezorging

Galjoen 22 9

8243 LS Lelystad

Over Surinaamse-Tonka COSMETICS

Wij heten u hartelijk welkom in onze webshop, wij hopen dat u hier zult vinden wat u zoekt. Wij hebben het allergrootste assortiment aan Surinaamse Tonka, Krappa, Neem en Reishi Bio Farms producten. Alles wat u zou wensen van deze 100% natuurlijke producten kunt u vanaf nu in èèn webshop kopen. Verder zijn wij steeds actief opzoek naar ambachtelijk geproduceerde artikelen uit Suriname. Wij zullen steeds nieuwe producten introduceren als ze voldoen aan onze bedrijfsfilosofie: geheel natuurlijk, en bewezen effectief getoetst aan klanttevredenheid.