Doet wel zeer wanneer je weghal

Na veel probereb lukt het ik wel maat doet zeer pijn om af te halen

Hi Jarienne, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat het verwijderen van de boob tape pijnlijk was... Heb je toevallig een gevoelige huid? We raden namelijk aan om altijd een klein stukje tape te testen op de huid voordat je deze aanbrengt om zulke vervelende momenten te verkomen :) Des ondanks wens ik je een hele fijne dag toe en wellicht treffen we elkaar nog in de toekomst ;)! Groetjes Krijn

Uitstekend product en levert geen huid irritatie op

Ik heb zowel de plak-BH als boob-tape besteld en ze werken alle twee fantastisch! Blijft goed plakken en laat niet los. Daarnaast heb ik geen last van huid irritatie, zelfs niet als ik het tape verwijder zonder water/lotion. Ofwel beide producten zijn echte aanraders!

Hi Mette, Wat goed om te horen dat de boobtape goed bevalt! Veel plezier ermee! Groetjes Mariëlle

Goed maar slijt snel

Heb hem 1 keer aangehad en blijft goed plakken maar meteen laat de plak aan de onderkant los waardoor ik hem niet zoals omschreven erg vaak aan kan

Hi Cheyenne, Ik zie dat mijn collega inmiddels al contact met je heeft gehad en dat zij het probleem met je heeft opgelost. Dat is fijn om te horen. Groetjes Mariëlle

Goed product

De tape blijft goed zitten.

Hi Femke, Super om te horen! Groetjes Mariëlle

Mega goed!

Ik las vaak dat de tape de huid beschadigde dus ik wist niet of het voor mij ging werken. De tape bleef super goed zitten en zelfs na een hele dag festival zat het snachts nog goed vast. Heb het verwijderd volgens de aanbevelingen, met olie en dat ging prima. ;)

Hi Laura, Goed om te horen dat je er veel plezier van hebt gehad! Op naar het volgende festival! Groetjes Mariëlle

Te plakkerige tape

Ik had boobtape gekocht en het verwijderd zoals aangegeven op de site, alleen bij het verwijderen ontstonden er allemaal blaren. Na dit aangegeven te hebben in een review kreeg ik een reactie dat het waarschijnlijk aan mijzelf zou hebben gelegen, omdat ik voorzichtiger had moeten zijn. Echter, ik kon niet voorzichtiger zijn met afhalen wat ik had gedaan. Nu ruim een maand verder heb ik nog steeds littekens van de blaren van deze tape. Geen aanrader!

Goedemiddag Anna, Bedankt voor je review. Allereerst; onze welgemeende excuses voor het ongemak. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Ik kan helaas niet terugvinden dat een collega je heeft verteld dat je voorzichtiger moest zijn. Je moet wel voorzichtig zijn, maar het heeft ook zeker te maken met de gevoeligheid van je huid. Daarom raden we altijd aan om de tape eerst op een klein stukje huid te testen. Mijn collega heeft je hierover gemaild in de hoop dat we toch tot een oplossing kunnen komen! Mvg, Dewi

Heel fijn!

Fijne tape, blijft goed plakken. Ook geweldig dat deze in meerdere breedte beschikbaar is, hiervoor is het veel makkelijker te tapen bij een grotere cup maat!

Hey Annika, Bedankt voor je enthousisaiste review! Fijn om te zien dat je zo blij bent met de tape. Veel plezier er van. Groetjes Dewi

Werkt goed, maar beschadigde huid

De boobtape bleef goed zitten, zelfs na zweten, uitgaan, etc bleef alles op zn plek. Het deed precies wat ik wou. Ik heb de tape de eerste keer verwijderd onder de douche en ik kreeg aan de zijkanten vd borsten een erg geirriteerde huid. De tweede keer heel veel olie gebruikt en er rustig afgehaald en ik heb vier wondjes aan de zijkanten van mn borsten. Deze wondjes zitten op de plekken van de uiteindes van de tape, waar het aan het trekken is aan de huid om alles op zn plek te houden. Ik durf het nu niet meer te gebruiken. Dat vind ik heel jammer, want het is verder een top product!

Hey Ghzlan, Wat fijn dat de tape deed wat je wilde. Vervelend dat je wondjes kreeg hier zijn we achter de schermen mee bezig. Hopelijk is door het contact met mijn collega het beter! Groetjes Dewi

Fijn

De tape is heel fijn maar de randjes blijven niet altijd hoed zitten, dat maakt verder niks uit voor de stevigheid

Hey S, Bedankt voor je revieuw. Wat fijn dat je tevreden bent en dat het stevig zit. Groetjes Dewi

Goede klantenservice

Ik had een product niet geleverd gekregen en na een telefoontje kreeg ik direct een nalevering! Super fijne ervaring. Echter het verwijderen van de tape had ik gedaan zoals beschreven op de website, toch heb ik blaren.. erg jammer en pijnlijk.

Hi Anna, Dankjewel voor je review! Wat fijn om te horen dat mijn collega's de fout in jouw bestelling snel hebben kunnen oplossen. Oei... Dat klinkt inderdaad niet prettig. Mag ik vragen op welke manier je de tape hebt verwijderd? Met water, olie of bodylotion? Als je een hele tedere en gevoelige huid hebt kan het inderdaad zijn dat de tape gaat irriteren en pijnlijk is met verwijderen. We geven dan ook op onze website aan dat je de tape het beste eerst op een klein stukje huid kan testen. Dit is dan ook om zulke vervelende situaties te voorkomen... Groetjes Zoë

Prima tape!

Snelle levering. Leuke verpakking ook. De tape is erg stretchy dus dat is fijn. Je moet de tape wel in een keer goed plakken, ja kan t niet van je huid afhalen en dan weer opnieuw plakken want de plakkerigheid is er had vanaf! Verder prima tape!

Hoi Destiny, Dankjewel voor je review! Wat fijn dat je je bestelling snel hebt ontvangen. Goed om te horen dat de Boop Tape goed bevalt! Je kunt de Boob Tape inderdaad maar eenmalig gebruiken. Groetjes Angela

Fijn product, snel geleverd!

De Boob Tape werkt precies zoals je zou willen. Stevig en plakt goed. Pakketje bevat wel maar 2 tepelstickers, dus je zou voor een volgende keer losse tepelstickers moeten kopen. Maar verder erg tevreden!

Hoi Iris, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent over de Boob Tape! We bieden ook losse sets Nipple covers aan op de website. Groetjes Angela

Snelle verzending

Product was de dag na bestelling in huis, alleen laat de plak bh soms een beetje los. Ik denk dat ik nog een goede manier moet vinden om hem te plakken. Verder alles top

Hoi Melissa, Bedankt voor je review! Fijn dat de bestelling snel in huis was. Goed om te horen dat je tevreden bent over het product :) Het kan helpen als je de huid schoon en droog maakt voor het aanbrengen van de plak-bh. Groetjes, Angela

Meer maten please!

De boobtape is goed, niks op aan te merken. Maar wat ik toch wel een erg groot nadeel vind is dat de tepelcovers zo klein zijn. Er zijn ook meiden met grote tepels/tepelhof. Het afhalen deed ontzettend veel pijn, hoeveel olie ik ook had gebruikt.

Hey Jennifer, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de boob tape goed was. Ik begrijp dat het lastig is dat we maar 1 maat nipple covers verkopen, we zijn achter de schermen druk bezig om ons assortiment uit te breiden zodat we ook grotere nipple covers kunnen aanbieden! Wat vervelend dat het verwijderen van de boob tape pijnlijk was... Heb je toevallig een gevoelige huid? We raden namelijk aan om altijd een klein stukje tape te testen op de huid voordat je deze aanbrengt om zulke vervelende momenten te verkomen :) Groetjes Zoë

Goede tape, iets té.

We hebben het precies gebruikt zoals omschreven. Zelfs een video gekeken en al eerder een ander soort tape gebruikt. Echter tijdens het verwijderen (met best wel veel olie) trokken we alsnog een stukje huid mee. Ook begon het over de dag te irriteren aan de huid. We weten niet of dit aan de huid ligt, maar de tape is wel erg sterk. Misschien te goede tape?

De verzending was duidelijk en gewoon optijd. Heb het even uitgetest en moest even klungelen maar het is gelukt. Voor wat ik heb gezien ook voor alle huidskleuren wat k erg goed vind.

Very helpful but can be used only once

+ Beautiful packing + can be cut easly even without scissors + Skin friendly + Long lasting + Tuck well - Can be used only once (I'am trans woman and it is very irritating so every time I go piss, then I must use another piece and cannot reuse it, cause it is not sticky anymore.

Hi Alexi, Thanks for your review! Good to hear that you are satisfied with our boob tape. It is true that the tape can only be used once... I understand that this can be a little annoying. Kind regards, Zoë

goede klantenservice

ik kreeg eerst het verkeerde product binnen, maar na het te melden werdt het binnen 1 dag opgelost. Nu heb ik het juiste product, en daar ben ik zeer tevreden over!

Hoi Cid, Bedankt voor je review! Fijn dat het zo snel opgelost is en dat je tevreden bent over het product:) Groetjes Angela

naar verwachting

Boob tape werkte perfect. Komt ook in een super mooi doosje.

Hey Jaydi, Dankjewel voor de review! Fijn dat de boob tape naar verwachting was en ook leuk om te horen dat je het doosje mooi vond. Hopelijk kun je hem op deze manier recyclen ;) Groetjes Zoë

Snel in huis

Heel snel in huis en doet wat het moet doen. :) Blij mee!

Hi Leandra, Een 10! Dankjewel voor je review. Fijn dat je de boob tape snel in huis had en dat hij goed werkte :) Groetjes Zoë

Plakt niet

Ik had de tape op gedaan en niet eens 30 minuten later was de tape al aan het los laten.

Hoi Alex, Dankjewel voor je review! Wat vervelend dat de boob tape niet goed bleef plakken... Heb je ons stappenplan gevolgd om de boob tape aan te brengen?: https://www.boobtapekopen.nl/service/hoe-werkt-het/ Als je het op deze manier aanbrengt zou de boob tape zeker een hele dag/avond moeten blijven zitten. Als dit bij jou niet het geval was stuur ons dan even een mailtje, dan kunnen we gaan uitzoeken waarom dit zo is! Groetjes Zoë

Snel in huis en werkt perfect!

Hi Evy, Bedankt voor de 10! Goed om te horen dat je bestelling snel in huis was :) Groetjes Zoë

Top kwaliteit en service

Boobtape is echt de uitvinding van de eeuw! Ik kan eindelijk topjes en jurkjes zonder rug aan zonder gezeik met BH-bandjes. De tape was ook nog eens super snel in huis en komt in een hele mooie verpakking.

Hoi Kiki, Dankjewel voor de review! Super fijn dat jij net zo blij bent met de uitvinding als wij zijn :) Hopelijk ga je nog veel plezier hebben van je boobtape. Groetjes Zoë

Snel geleverd en blijft goed zitten!!

Goedemiddag Eva, Dankjewel voor de review. Fijn om te horen dat de tape goed blijft zitten bij je. Groetjes Zoë

Snelle service en perfecte kwaliteit

De tape blijft super goed zitten, ook met warm weer! Ik had de tape last minute de dag voor een festival besteld en de volgende ochtend al in huis. Ik zou het iedereen aanraden.

Hi Karlijn, Dankjewel voor deze positieve review! Wat fijn om te horen dat je de tape alsnog optijd in huis had waardoor je helemaal klaar was voor het festival. Hopelijk heb je een leuke dag gehad :) Groetjes Zoë

Boogershof 6

5298 MN LIEMPDE