Eerlijk en professioneel bedrijf

Vannuit meerdere ervaringen kan ik oordelen dat ze bij Solotech weten wat ze doen. Erg veel kennis over welk producten het beste bij mijn bedrijf en woonhuis geplaatst konden worden. De service is top en ze zijn altijd bereikbaar.

Goede service en kwaliteit

Scherp beeld op onze camera's. Ook in de nacht super Scherp en duidelijk

Ik ben enorm gerustgesteld

Toen ik Solotech belde voor een offerte voor camera’s werd ik snel en vriendelijk geholpen. Een week later zijn er 4 camera’s bij mijn huis geplaatst en zit zinsdien met een geruster gevoel thuis nadat ik een aantal vervelende situaties heb mee gemaakt. Dus bedankt heren van Solotech ik ben erg tevreden met mijn camera’s en de vakkundige installatie en uitleg.

Betrouwbaar bedrijf

Na Offerte en het plaatsen van de div camera,s ,hebben ze alles netjes afgewerkt.

Fantastische hulp verlening en zeer goeie service ! Ik kan dit iedereen aanraden ! Groeten De Meester Jeroen

super snelle service

altijd 100% top al 6 jaar doen we fijn zaken met dit nette berdijf

Toppie

Doorgaan

Boslaan 3

7811 GJ Emmen

Over Solotech

SoloTech is gespecialiseerd in beveiligingssystemen voor Retail en non-Retail. De belangrijkste activiteiten van ons zijn het creëren van een veilige werkomgeving, hoger rendement en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Dit doen we met oplossingen op maat, de nieuwste technologie en klantgerichte service.