Perfect op maat

De garderobestang hangt perfect op maat. Tip voor verzoek- opties in lengte schroeven.

Klopt helemaal

Product gekocht eind november en 3 weken later geleverd. Mooi product, goede afwerking en fatsoenlijke pluggen en schroeven meegeleverd

Mooi product, maatwerk met een snelle levertijd

Wij hebben een stalen trapleuning besteld met blinde bevestiging. Kwaliteit en afwerking is top, levering was voor maatwerk snel en het product was perfect verpakt. Enige kleine nadeel was dat er geen bevestigingsmaterialen werden bijgeleverd, dan waren het 5 sterren geweest.

Prima ervaring! Trapleuning zijn netjes en passen mooi.

Fijne ervaring en ik beveel dit zeker aan!

Mooie trapleuningen bedankt

Goederen en levering correct en volgens afspraak

Goederen en levering correct en volgens afspraak.

Prettig snel en vriendelijk

Prettig, snel en vriendelijke contact, mooie trapleuningen geleverd binnen 3 dagen.

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke beschrijving voor op te hangen mooie kwaliteit heel erg blij met onze nieuwe leuningen

Zeer tevreden!!

We hadden een aantal trapleuning nodig toen zijn we gaan zoeken en wij kwamen bij meneer metaal uit omdat onze wensen nog al moeilijk bleken te zijn konden andere bedrijven ons niet helpen maar meneer metaal wel voor hun bleek het geen probleem te zijn wat ze moeten maken na een aantal telefoon gesprekken en een paar mailtjes is het hun gelukt om ons de trapleuning te leveren die wij graag wilde hebben bedankt meneer metaal voor het meedenken de tijd en goede en snelle service Groetjes dirk en helen .

Perfect!

-trapleuningen van hoog kwaliteit -makkelijk te monteren met meegeleverde handleiding -mooi afgewerkt -goed ingepakt voor verzending -genoeg kabels en schroefjes meegeleverd

Mooie trapleuningen

Goede service en trapleuningen zijn van hoge kwaliteit.

Mooi product en een snelle levering

Trapleuningen met led verlichting besteld bij meneer metaal. Goed geholpen en een snelle levering. Trapleuningen zijn ook makkelijk zelf te monteren.

Prima vakwerk !

Mooie stalen leuningen besteld, mooie afwerking en goede kwaliteit !

Van dijklaan 13 A

5581 WG Waalre

06 25 12 55 52

Over meneermetaal.nl

De stalen interieurproducten van Meneer Metaal zijn van hoogwaardige kwaliteit en hebben een strakke afwerking. Producten van staal hebben daarnaast een lange levensduur. Een duurzame keus! Met interieurproducten van staal geeft u uw interieur een frisse en tijdloze uitstraling. Momenteel zijn wij druk bezig met het uitbreiden van ons assortiment. Naast stalen trapleuningen kunt u binnenkort ook bij ons terecht voor stalen spiegels, stalen deuren en stalen kasten.