snelle service!

stickers besteld en de volgende dag al in huis! super geregeld! altijd netjes en met zorg verpakt!

Super snel en makkelijk

Uitzoeken, bestellen en ontvangen alles heel duidelijk en makkelijk

Hele leuke traktatie en snel geleverd!

Leuke traktaties voor een leuk prijsje en ook nog eens snel geleverd. Aanrader!

Snel en super mooi

Mijn bestelling was super mooi ingepakt en het kwam super snel aan! Ze hebben ook een paar samples toegevoegd en dat was een super leuk verrassing!

Nog steeds mijn pakket niet binnnen!!!

Al een paar dagen zit ik op mijn pakket te wachten. Gisteren nog gecontroleerd via track and trace zou het dus vandaag komen. Nou al dat traktatie staat klaar om ingepakt en gestickerdt te worden maar mijn pakket is er nog niet!!!!!!! Nu staat er opeens weer dat de bezorgtijd is aangepast naar morgen 8 maart. Maar ik kan jullie nu al zeggen dat die pakket weer retour gaat naar jullie omdat mijn dochter morgen jarig is en morgen moest trakteren !! Dit was de eerste en laatste keer dat ik een bestelling bij jullie plaats.

Mooi cadeautje en tot volgende feest

• Would you recommend us? No

Erg leuk pakketje voor geboorte van een zusje.

Netjes verpakt en snel verzonden. Super blij mee. Onze dochters hebben met veel plezier getrakteerd op de opvang.

Snel geleverd, mooie en juiste grootte voor op een donutbakje

Super leuk !!! Dochter is mega trots op der traktatie

Dol op regenbogen en dan afscheid mogen nemen op school, hoe fantastisch als je dan je lekkers mag uitdelen als zijnde een regenboog.

Super snel geleverd, en precies wat ik nodig had voor de traktatie van mn dochter

Perfect voor de traktatie voor mijn dochter. En super snel geleverd!

Niet zo best

Het pakket kwam na 5 dagen net op tijd binnen. Verzonden als brievenbus pakket wat niet door de brievenbus past was het probleem volgens PostNL. Het zat namelijk gewoon in een grote doos. Vervolgens waren de meeste zakjes aan de zijkant gescheurd, waardoor de diertjes, confetti en doosjes smarties door de doos lagen. Ze hebben leuke dingen voor een betaalbare prijs als je weinig tijd hebt. Maar ik ga volgende keer wel gewoon naar de action en zelf zakjes maken.

Klein dochter dik te vrede

Bedankt voor de leuke stickers! Ik kan aan de slag voor de traktatie van onze dochter volgende week!

Prachtig papier

Zo leuk om van een kadootje iets speciaals te maken, en zó makkelijk met jullie product !

Mooie spulletjes en kon het al heel snel afhalen!

Top service!

Al een paar keer bij Leuk voor een Feest besteld. Ze hebben zulke leuke producten voor feestelijke gelegenheden, die een traktatie of kadootje net even iets specialer maken. Ze zijn ook erg service en oplossingsgericht. Toen ik laatst iets was vergeten te bestellen, kon ik het team goed bereiken via Instagram DM en werd er een goede oplossing aangediend. Kortom: ik ben een hele tevreden klant!

Uitstekend!

Al mijn vragen zijn snel beantwoord. De kant en klare traktaties zagen er erg mooi uit! De kinderen waren er super blij mee. Voor ouders die geen tijd hebben maar iets leuks willen regelen is dit de beste oplossing. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Prachtig eindresultaat na wens

Z'n cadeautje kun je echt persoonlijk maken met de mooie eigen tekst stickers . Super mooi resultaat. Fijn contact als er een vraag wordt gesteld. Goede levering je hoeft niet lang op je bestelling te wachten het is echt een feestje om jet pakje te openen. Ik bestel hier binnenkort zeker weer een echte aanrader

Super snel geleverd

Precies zoals omschreven voor een eerlijke prijs en super snel geleverd.

Erg leuke traktatie, snel geleverd.

De bestelling was vlot binnen. Was leuk ingepakt. En was ook een leuke traktatie. Ik zal zeker hier meer gaan bestellen.

Super leuke site met hele goede service!

Super leuke spulletjes voor een mooi prijsje. Ik had de verkeerde stickers ontvangen maar dit werd heel snel en heel goed opgelost! Super tevreden en ga zeker hier weer bestellen! Heb al meerdere mensen de site doorgegeven!

Goede service, artikelen snel in huis, leuke stickers en andere dingetjes voor in/op een traktatie

Leuke spulletjes, netjes bezorgd

Ik heb al een aantal keer bij 'Leuk voor een feest' spulletjes, zakjes, stickers etc voor een traktatie besteld. Altijd wel iets leuks te vinden, ook niet extreem duur, netjes verpakt en snel bezorgd!

Leuke producten, snel geleverd

Leuke producten, net even anders. Snel geleverd en met zorg ingepakt

Heel mooi

Super mooi pakje aangekregen voor mijn kids hun verjaardag. Alles was zo mooi verzorgd. Stickertjes ook heel netjes afgewerkt.

Heliumweg 6 a8

3812 RE Amersfoort

06 18759055

Over leukvooreenfeest!

Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties. Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.