Zelf geen tijd om traktaties te maken en dus kant en klare traktaties besteld: SUPER! Heel leuk.

Jammer

Tot op heden nog steeds niets ontvangen.. ik hoop dat het op tijd binnen is maar het duurt wel heel erg lang voor een brievenbus pakketje..

Super leuke traktatie

Ontzettend leuke traktatie. Origineel en leuke reacties op gekregen. Tevens was het leuk verpakt. Ik zal zeker weer eens bestellen hier.

Supersnelle legering en prachtige pakketjess

Door een vroegtijdige bevalling had ik nog niks klaar gemaakt van cadeautjes voor de crèche van mijn zoontje. Dit was de ideale oplossing om snel super leuke uitdeelcadeautjes te hebben ❤️ ongelooflijk blij mee.

Super snel verzonden, leuk uitgepakt!

Uitstekend!

Leuke shop. Leuke producten.

Ik heb hier al meerdere keren besteld. Altijd erg tevreden met m'n bestelling. Raad hem ook vaak aan bij vrienden.

Snelle levering, goed kwaliteit

Ik heb de bestelling snel ontvangen. Kwaliteit van de stickers waren heel goed. Zeker een aanrader.

What you see is what you get!

Prima ervaring

Fijn contact en een snelle en goede levering.

kom zeker nog eens terug om iets te bestellen

Hele snelle levering!

Ondanks de vakantie werd mijn bestelling direct verstuurd toen de vakantie voorbij was. Had het dan ook super snel in huis. Top geregeld.. mooie spullen

Top service!

Mooie traktaties en hele snelle levering! Makkelijker kan niet en toch heel origineel!

Snel bezorgd en mooie producten!

Super leuke website! Besteld en heel snel in huis. Mooie kwaliteit stickers.

Ik had meerdere pakketjes besteld met verschillende teksten. Toen deze niet voorradig bleken te zijn belden ze op om te overleggen welke spreuken het wel konden worden. Toen m’n bestelling bezorgd was ontbrak er 1 onderdeel. Na mailcontact heb ik het bedrag retour gekregen. Een minpuntje is dus dat de website niet helemaal up-to-date was met de voorraad, maar de manier hoe ze hiermee omging was keurig.

Zag er goed uit

Ik heb weer een bestelling geplaatst dus het zal goed komen Dank je wel

Snel bezorgd ondanks de feestdagen

Product zoals op de website beschreven.

Mooi en snel geleverd

Voor herhaling vatbaar!

Vlotte verzending en goed contact

Super leuke traktatie voor onze dochter!

Vlotte verzending en goed contact

Super leuke traktatie voor onze dochter!

Heel blij met alles wat geleverd is!

Heel blij met alles wat geleverd is!

Super leuke traktaties

Veel keuze, hele fijne prijzen en toen alles binnenkwam was het ook nog eens heel leuk ingepakt. De kinderen hebben geholpen met alles klaar maken en kunnen binnenkort gaan trakteren als hun broertje er is.

Super leuke traktaties

Leuk verpakt, snel geleverd en prima prijs. Deze winkel ga ik onthouden voor komende traktaties :)

Heliumweg 6 a8

3812 RE Amersfoort

06 18759055

Over leukvooreenfeest!

Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties. Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.