Mooie kaartjes, linten en kerstpapier besteld. En binnen no time binnen. Super!

Feestje om in- en uit te pakken

Als je de bestelling binnen krijgt voelt het of je een cadeautje uitpakt. De inhoud is juist leuk om cadeautjes in te pakken.

Fijne webshop

Als een cadeautje verpakt komt de bestelling snel binnen. Nu kan ik zelf weer leuke cadeautjes maken.

Fijne webshop

Snelle en nette service!

Veel keuze uit leuke producten. Snelle service en netjes&leuk ingepakt komt je pakket binnen.

Leuke,betaalbare kindertraktatie

Fijne site, veel keuze en snel bezorgd.

Niet echt wat ik ervan verwacht had

Ik had de sterretjes gekocht. Verwachtte dat de snoepjes er al in zaten en de sterretjes ook dicht waren. 1 sterretje was al op een hoekje kapot. Ik kan de sterren heel moeilijk zelf dicht maken. Met 2 is het me gelukt. De anderen ging niet dus laat ik iemand anders proberen. Werd er ongeduldig van!!

Snelle levering mooi verzorgd verpakt.

Prima.

Valt weinig over te zeggen pakket nog niet ontvangen

We vinden ontzettend jammer dat wanneer je vraag stelt waar pakket blijft per mail wordt er niet op geantwoord. Zou niet snel nog bestelling plaatsen

Het lijkt meer dan t is

Voor de 2de keer weer verleid om iets te bestellen in de webshop maar weer bij ontvangst gedacht ‘hóeveel heb ik hiervoor betaald?!’. Alles ziet er superieur uit maar valt dus tegen in werkelijkheid. De stickers zijn kleiner dan ik dacht en de slinger met sterretjes ook. Leuke producten hoor, zeker wel maar 12 euro betalen voor een paar kleine frutsels vind ik gewoon te veel.

Niet fijn

Ik heb mijn spullen nog niet binnen!!!!!

Snelle levering ,mooie producten precies zoals omschreven.

Leuke dingen maar helaas verkeerde product ontvangen

Ik had een geurhanger met papa besteld en kreeg er een binnen met beste chauffeur

Bestelling is top

Alleen jammer dat er niet is gereageerd op mijn vraag. Ik had bij mijn bestelling een reactie geplaatst en daar is niet op gereageerd.

Snelle levering. Mooi product zoals omschreven.

Snelle mooie nette levering

Makkelijk en overzichtelijk te bestellen Snelle mooie en nette levering

Super.

Super blij met m’n bestelling, Snel bezorgt, leuk ingepakt.

Heel erg leuk

Prachtig verpakte traktatie, tijdig verstuurd. Echt een feest.

Heliumweg 6 a8

3812 RE Amersfoort

06 18759055

Over leukvooreenfeest!

Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties. Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.