Geweldig concept!

Ik vind het geweldig dat dit er is! Er zijn zoveel leuke traktaties om uit te kiezen, ik kon bijna niet kiezen. Heel goed dat je korting krijg wanneer je je bestelling zelf komt ophalen.

Verpakking is niet nieuw

Het verzendpakketje ziet er keurig verzorgd uit. Alleen van de artikelen die ik besteld had, ziet de verpakking er oud en smoezelig uit. Dat viel tegen!

Aanrader!

Heel blij met de leuke originele traktaties en de inpakspulletjes. Zou het zeker aanraden!

Unieke sluitstickers voor een traktatie!

Gemakkelijk te bestellen en te personaliseren. Items worden mooi ingepakt verzonden.

Topservice!

Ik ben vaste klant en kom hier elke keer weer terug. Hoe klein de bestelling ook is, altijd goede service. Toen mijn zoontje geboren was had ik last minute stickertjes met naam nodig; ik kon ze de volgende dag ophalen. Dat noem ik topservice!

Heel erg leuk

Heel tevreden.

Duidelijke communicatie, snel geleverd, leuk verpakt.

Goede communicatie over status van je bestelling en verzending. Snel verzonden en mooi verpakt. De bestelling zelf was al een cadeautje om uit te pakken.

Veel keus, superleuke producten, top service!

Kleine kerstkadootjes "give a ways" uitgezocht, superleuk verpakt, snel verzonden. Veel inspiratie kunnen opdoen voor een vlg bestelling!

Altijd snel en gezellig ingepakt!

Snel bezorgd, goed verpakt

Op donderdagavond besteld en op maandag al ontvangen met post nl. Er is met veel zorg ingepakt en bij de zakjes een extra geleverd voor de zekerheid. Top!

netjes ingepakt en blij met bestelling

Snel geleverd, helemaal goed.

Super! En hele snelle levering!!

2x een bestelling gedaan en super snel thuis geleverd!! Heb er een super leuke traktatie van kunnen maken! :)

Zorg, plezier en aandacht voor het geleverde product.

Je pakket komt heel verzorgd bij thuis. Het was een feestje om het uit te pakken!

De bestelling kwam op tijd en alles was helemaal In orde verder.

Bestelling geplaatst, 2 dagen later in huis. Ik was iets vergeten, dat heb ik gehaald Mocht de Bestelling plaatsen met als optie ophalen uit winkel. Zo hoefde ik niet 2-maal verzendkosten te betalen. Top service!

Plaatje doet anders vermoeden

Besteld voor afscheid van zoontje bij kdv. Snel besteld, er van uitgaande dat het zo compleet zou zijn. Bleek het zonder snoepjes en kaart. Als je goed doorleest staat het wel vermeld maar had van mij duidelijker gemogen. Wel leuke parapluutjes.

Ziet er goed uit!

Snelle levering, paste door de brievenbus.

Snelle service, heel mooi ingepakt

Goede, snelle levering

Leuke artikelen voor een afscheidscadeautje besteld! Werd snel en netjes geleverd. Fijne service! Dit was de 2e keer dat ik hier hebt besteld en zal zeker nog vaker terug komen!

Fijne site, goede service en leuk verpakt. Jammer van de hoge verzendkosten.

Snelle service en alles keurig ingepakt. Hier kom ik nog een keertje terug!

Gewoon prima. Zakjes en stickers zien er goed uit.

Super mooie traktaties!

Heliumweg 6 a8

3812 RE Amersfoort

06 18759055

Over leukvooreenfeest!

Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties. Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.