Perfect voor iedere verjaardag!

Snel verzonden, mooi prijs.. tevreden klant.

goede service

snelle levering en het ziet er mooi uit

Snelle service en leuk speelgoed

De speeltjes zijn leuk om uit te delen en de bezorging was sneller dan verwacht.

Super leuk!

Erg leuke traktatie besteld! Nijntje boekje met rozijntjes! Viel erg in de smaak bij onze dochter van 2 jaar! En bij de kindjes op de opvang!

Snelle verzending en leuk assortiment voor traktaties

Snelle levering en zo mooi ingepakt sowieso ga ik vaker bestellen.

Goed, leuk en snel!

Hartstikke leuk om zo zelf je traktaties te maken. Mijn zoontje is helemaal blij! Vriendelijk en snelle reacties toen ik iets vergeten was toe te voegen en er nog bij moest. Ik raad dit iedereen aan. Ik hoop dat er nog meer uitbereidingen komen voor traktatie. Bijv: superhelden, gamen, super Mario, avontuur etc.

Mooie stickers

Helaas 2 stickers te weinig ontvangen. Ik had er 40 besteld en het waren er maar 38.

Snelle levering, bestelling zag er goed uit en was mooi verpakt.

Mooie producten, snelle levering, stickers niet goed los te halen

Netjes verzonden en snel geleverd, producten zagen er netjes uit net als op de website. Stickers waren niet goed doorgesneden waardoor ze slecht van het vel te halen waren.

Uitstekende webshop!!

Snelle levering, een feestje om uit te pakken, toffe spulletjes.

Mooie kwaliteit, voldoet aan verwachting

De tas van de liefste juf besteld. De letters zijn geverfd/gedrukt ipv erop geplakt, daardoor is de kwaliteit is erg hoog. De tassen zien er ook stevig uit. Snelle zending en mooi op tijd voor de dag van de leidsters.

Duidelijke website en makkelijk te bestellen! . Wij hebben 4x6 kleurpotloodjes besteld met daarop een sticker Hoera een Zusje. Het kwam netjes verpakt met de brievenbuspost mee !. Ons zoontje kan het strakjes mooi uitdelen op school . Bedankt voor de snelle levering . :)

Heel goed.

Het komt ook echt binnen als een feestje. Zo leuk ingepakt! Super blij mee.

Fantastische ervaring

Grote keuze, snelle afhandeling en levering

Super leuke spulletjes en heel fijn op tijd geleverd

Goede service! Ik wilde graag iets opnieuw bestellen wat op dat moment niet op de website stond. Mail gestuurd, bleek nog in de opslag te staan omdat dit een seizoensgebonden product is. Netjes een mail gekregen toen het weer beschikbaar was. Top service. Daarna ook snel geleverd gekregen!

Leuke en snelle levering

Snelle levering ,en leuk ingepakt

Leuke kadootjes ziet er goed uit

Ben erg tevreden ,de kadootjes zijn mooi ingepakt en ziet etveuk uit

Feestelijke traktaties!

Mooi ingepakte kleine cadeautjes; heel feestelijk.

Uitstekend!

Ik ben enorm tevreden over de verjaardagsstickers die ik heb gekocht voor mijn traktaties! Ik heb al vaker bij leuk voor een feest gekocht en kom graag terug omdat ik erg tevreden ben. De stickers waren precies wat ik nodig had om een vrolijke en feestelijke uitstraling aan de traktaties te geven. De kleuren zijn levendig en de kwaliteit van de stickers is top. Ze hechtten perfect aan de traktatiezakjes en maakten het geheel helemaal af. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou deze stickers zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar leuke decoratie voor traktaties! Ze zijn bovendien tijdig verzonden en decoratief en degelijk ingepakt.

Snelle levering leuke producten, de spelletje vond ik erg leuk. De brilletjes vielen wat tegen, klein en scherpe stukjes.

Snelle levering, vriendelijk, producten zoals op de foto's. Helemaal goed!

Snelle en goede levering

Goed!! Producten op de site zijn precies zoals beschreven

Heliumweg 6 a8

3812 RE Amersfoort

06 18759055

Over leukvooreenfeest!

Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties. Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.