Leuke stickers en snel geleverd

Altijd superleuke artikelen voor een feest, vragen worden snel beantwoord en alles wordt snel verzonden. Ook een pluspunt voor het verpakken, want daar wordt er ook altijd aan gedacht met leuke stickers en kaarten als bedankje.

Fijne betaalbare traktaties

Snel en netjes bezorgd, dino's waren iets kleiner dan ik had verwacht en 1 zakje was een ander formaat dan de rest.

Snel en accuraat.

De stickers werden snel geleverd en het was precies wat ik er van verwachtte!

Prima .

Alles snel geleverd . , leuk verpakt. Gewoon top.

Wat een feestje!!

Uitdeelkadootje besteld voor grote zus ter ere van geboorte van babyzusje.Ziet er echt ontzettend leuk uit,precies vlgs afbeelding van voorbeeld..Heel leuk die gepersonaliseerde bellenblazers!!!!

Super !

Via Tiktok jullie site ontdekt en ook een verjaardagstrakatie ideetje. (Bananenracebaan) Mijn zoontje is echt super trots op zijn verjaardagstraktatie die ik dankzij jullie heb kunnen realiseren. Hopelijk delen jullie nog meer verjaardagstraktatie ideeën. Volgend jaar of voor feestjes zal ik zeker nog spulletjes kopen op jullie site. Pluspunten : * Snelle service * Prijs/kwaliteit in orde en zeker niet te duur * Heel veel keuze * Alles wat je nodig hebt kan je zeker vinden op deze site.

Leuke spullen en heel leuk verpakt

Geweldige klantenservice

Ik had op korte termijn spullen nodig voor Juffendag. Na snel en vriendelijk contact zijn de spullen dezelfde dag nog verzonden. Leuk ingepakt!

Fijne service en leuke traktaties!

Erg snelle levering. Netjes gebeld om iets te overleggen over de traktatie. En wat zien de traktaties er goed uit!! En nog een paar extra stickertjes bij de levering. Erg leuk!!

Fast delivery and great quality!

The treats that I have ordered are above my expectations. Very well packed and prepared. I would suggest this webshop to everyone!

Zeer goed!

Ik heb super tevreden met alle mijn bestellingen.

Al vaker hier spullen besteld, zo leuk! Leuke kwaliteit prijsjes. Goed op de hoogte gehouden van bestelling tot levering. Hele leuke site! Ik ben al jaren een fan!

Snel geleverd en ook nog eens leuk verpakt!

Super snel geleverd en de traktaties zien er geweldig uit

Netjes verpakt en mooie producten!

Netjes verpakt en mooie producten!

Goede service en snelle levering. Heel blij mee :)

Leuk en verzorgd

Wat ontzettend netjes ingepakt, op tijd bezorgd. Heel fijn!

Leuke webshop

Ruqime keuze, leuke spulletjes en snelle levering.

Zo zo

Ik vond de artikelen op zich erg leuk. Alleen de glow in the dark unicorn zagen er een aantal niet uit als unicorns. Ik heb er 4 weggegooid omdat die er helemaal niet op lijken en een aantal zagen er raar uit met de hoorns. De dinos waren wel prima. Achteraf zag ik ze voor een euro goedkoper bij de Wibra. Dit is wel jammer. De Tattoos heb ik natuurlijk niet uitgeprobeerd maar het is niet overduidelijk dat het een tattoo is. Had net zo goed een sticker kunnen zijn. Er zit geen verpakking omheen met de verduidelijking dat het een tattoo is. Al met al wel leuke spulletjes. Maar volgende x ga ik eerst even de Wibra af. Leuk ingepakt en fijn dat het door de brievenbus kon!

Mooie producten en snelle levering

Erg leuke spullen gekocht voor traktatie van mijn dochter.

Heel handig voor als je zelf geen tijd hebt om het te doen! Uitstekend

Fantastisch!

Leule uitdeelzakjes wat waren de twins trots en de kindjes super blij met hun zakje. De piraat en de gekke brillen super origineel en leuk. Tot volgend jaar!!!

Uitmuntend

Snelle levering, top!

Heliumweg 6 a8

3812 RE Amersfoort

06 18759055

Over leukvooreenfeest!

Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties. Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.