Leuke producten!

Na een dag of 3 was mijn bestelling in huis en kon ik aan de slag met de traktaties. Super leuke ideeën op instagram en de website waar je zo mee aan de slag kant. Leuk!

Mooie spullen, snelle levering!

Bij Leuk voor een feest slaag je altijd! Hele leuke producten voor een fijne prijs, goede en duidelijke service!

Wat een mooi materiaal leuke stickers

Bestelling was mooi op tijd Leuke stickers De maat van de zakjes was goed De bestelling was netjes ingepakt

Ik heb stekkertjes gekocht Met Hoera ik word grote een broer Ik ben er super blij mee dankje wel

Super leuke uitdeel traktaties!

Leuke en betaalbare tracties voor het kinderdagverblijf van mijn dochtertje. Snel en netjes geleverd.

Snelle levering en blij met mijn aankoop!

Tijdsbesparend en erg leuk!

Heel fijn dat dit bestaat! Hierdoor tijd gehad voor andere dingen en uitdeelcadeautjes zagen er superleuk uit! Ga dit zeker weer volgend jaar doen :)

Leuk verpakt en snel geleverd. Top.

Mijn bestelling was snel in huis. Een feestje om uit te pakken, zoals het was ingepakt. Er zat alleen 1 verkeerd product in. Via de mail was dit snel opgelost en het juiste artikel naar mij verzonden. Snel en netjes dus weer opgelost.

Ze hebben altijd zullen leuke spullen: stickers, avondvierdaagse cadeautjes, cadeautje voor de juf. En daarbij variatie genoeg. Kortom: een zeeer blije klant, die zeker vaker gaat bestellen!

Voor herhaling vatbaar!

Leuke spullen voor een realistische prijs. Een goede service en snelle verzending. Alleen maar pluspunten!

Half tevreden.

Ik heb het grootste deel aangekregen wat ik heb besteld en alles zoals omschreven maar ipv een sleutelhanger een doosje zeepjes. Ik heb het niet teruggestuurd of laten ruilen omdat dit voor mij te klein is om de kosten te doen maar ik had liever ontvangen wat ik besteld had. Kijk goed je levering na.

Wat een ontzettend leuke dingen, om in te pakken, voor feestjes, ze hebben alles! Wow! Je krijgt er meteen zoveel ideeen Love it!!!

Leuke stickers

Leuke stickers, maar het duurde even voordat ik ze kreeg. Toen ik daarnaar vroeg via de klantenservice chat vond ik dat er wel wat vriendelijker had mogen gecommuniceerd.

Goede, snelle service!

Niks op aan te merken.

Topservice!

Zeer leuk verpakt, snelle levering en een fijne prijs- kwaliteitverhouding!

Snelle verzending, fijne service, persoonlijk contact

Leuke producten, fijn en persoonlijk contact en goede service.

Geweldig onder de niet creatieve moeders

Bedankt voor de super snelle en kant en klare traktaties!! Vandaag gaaf ze trakteren. Helemaal leuk. Wij komen zeker nog terug voor als de partijtjes komen in juli!

Voldoet aan verwachting en snel geleverd !

Leuke traktatie en super snel geleverd !

Goede en snelle levering!

Bestelling was de volgende dag in huis, en was erg netjes verpakt.

Goed en heel vriendelijk

Zou zeker nog een keer bestellen.

Heel goed!

Goede prijs. Levering was snel! Fijne producten.

Altijd goed!

Zeer tevreden klant. Heb vaker een bestelling geplaatst. Snel verzonden of het ligt snel klaar om opgehaald te worden. Vriendelijke mensen. Netjes en leuk verpakt. Ik ben zeer tevreden!!

Snelle levering en mooie producten

Erg vlotte verzending. Ook zijn de geleverde producten zoals verwacht.

Heliumweg 6 a8

3812 RE Amersfoort

06 18759055

Over leukvooreenfeest!

Bij leuk voor een feest kan je terecht voor verschillende traktaties. Voor een geboorte en een verjaardag hebben we een ruim aanbod.