spullen besteld goede prijs snelle levering

zeer goed snelle levering

Bestelde materialen waren snel geleverd. Aan te bevelen.

super zaak

Snel en duidelijke communicatie, levering netjes verpakt en goede producten voor een goede prijs.

Goed en snel geleverd

Gekregen wat ik had verwacht en zeker snelle levering.

Mooie prijzen, aardige mensen die verantwoordelijkheid nemen. Dank ervoor. Dit was mijn eerste bestelling. Het zal nog meer volgen.

top

heel snel verzonden prima prijs

Prima spullen

Jammer dat DHL niet betrouwbaar was en het pakket pas op zondag geleverd werd.

Super snelle levering

Sochtends rond een uur of half elf besteld en om kwart over 12 was het al geleverd, kleine kanttekening het lag hier in het dorp in een depot op voorraad

Goed oplossingsvermogen

Er ging wat mis bij de bestelling. Kan gebeuren. Van belang is dan wat je eraan doet om het op te lossen. Goed gedaan en geholpen.

Oplichters, leveren andere goedkopere isolatie dan vermeld op website

Wacht vanaf begin deze week op reactie. Na versturen Reminder vanochtend nog geen enkele reactie. Rest van mijn ervaring met dit bedrijf kunt u op social media lezen.

Snelle levering en prijs goed

Makkelijk bestellen, prijs goed en snelle levering

Vlotte afhandeling , uitstekend bedrijf

zeer vlotte afhandeling zoals op de site is aangegeven. Kwaliteit is uitstekend. Aan te bevelen voor iedereen

goede keuze en snel geleverd

Goede keuze en snel geleverd. Ook binnen de opgegeven tijd.

goede eerste ervaring

Blij dat ik hier trespaschroeven kon bestellen in de exacte kleur die ik nodig had. En zeer snel geleverd.

Goeie service!

Net bedrijf met uitstekende service!

Nog niets ontvangen

Wel besteld maar nog niets ontvangen, kan dus nog niet beoordelen

Goede communicatie, fijn bedrijf met een snelle levering. Goede kwaliteit producten

Snelle levering, goede isolatierollen

Woensdag besteld, donderdag al geleverd. Mooi materiaal.

Goed en op tijd.

Levering zoals het op de website staat. Ik werd zelfs gebeld door de bezorger waar hij de bestelling had neergezet. Ik ben zeer tevreden en raad zeker aan om ook hier te bestellen.

duidelijke site en alles vlot geregeld !

Goed product, zeer snel geleverd, nette prijs

Goed product, zeer snel geleverd, nette prijs

nette prijzen

gelijk volgende dag geleverd

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.