Eerste keer hier besteld en zeker een aanrader!

Duidelijke site en de dag van levering werd ik gebeld om de bestelling door te nemen, donkere dakbedekking met leislag van 7.5mtr was niet voorradig en ze kwam netjes met meerdere opties en ik ben gegaan voor dezelfde rollen van 5mtr en heb keurig de aantal m2 gekregen die ik nodig had

uitstekend product en dé oplossing om zeilboten te herbekleden

De aangekochte spuitlijm GA 44 van Bouwcheap werd gebruikt om het interieur van een zeischip te bekleden met een polyester naaldvilt (KARAT). Het resultaat oversteeg onze verwachtingen. Vooraf werd advies ingewonnen bij de klantendienst van Bouwwcheap omtrent de benodige hoeveelheid. Met dank, Dirk Steen

Service

Telefonisch gesproken voor glaswol t.b.v. plafond isolatie (m.b.t. ISDE) minimaal 3.5 Rd nodig. Op de site stond bij de goedkoopste glaswol geen merknaam, daarom het telefoontje om dit te controleren. Dit was volgens de medewerker Glaswol van Ursa met een Rd van 3,75 bij 150mm dikte. Mooi, die staat op de ISDE lijst met meldcodes! Hier ging helaas wel iets mis, ik ontving een soort chinees onbekend merk met een sticker erop met een Rd waarde 3.4, precies te weinig dus :( De alu bekleding is ook niet al te best, scheurt direct en heeft geen overlap waardoor je het niet handig kan nieten of tapen. Gelukkig is dit uiteindelijk toch netjes opgelost.

redelijke prijs -snel en goed

goed!

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen

Overzichtelijke site, snelle levering op de volgende dag zoals gezegd. Helaas geen track and trace..

Alle waar is naar zijn geld

Ik heb de spullen binnen gekregen en de kwaliteit gaat net, het is net geen goedkoop is duurkoop. Je weet dat als het een stuk goedkoper is dat het ook vaak minder is.

Prima lekker vlot daar kun je op bouwen

Prima super

Nadat de 1ste zending de verkeerde spijkers waren bezorgt heb ik gebeld. Er werd gelijk een nieuw pakket verzonden met de juiste spijkers met een retourbon. Deze snelle oplossing wordt erg gewaardeerd.

Uitstekend, professionals

Rollen dakleer besteld Uitstekende kwaliteit voor een hele scherpe prijs, vriendelijke bezorger ook en hielp zelf mee met het sjouw werk. 100% aan te raden om hier wat te kopen. Roy ProVaBouw

Lekker snel

Snel en goed. Ik had een foutje gemaakt in de bestelling en dat zagen ze, belde en corrigeerde dit kostenloos.

Bestelling nu nog niet ontvangen

Jammer dit.. mijn bestelling wordt goed ontvangen door bouwcheap. Het mail verkeer gaat zeer goed. Maar nu ben ik bijna 5 dagen verder en ik heb nog niets ontvangen. Door deze slechte service ligt de bouw nu stop..... Ben dus niet tevreden.... Alles is netjes opgelost dhl had wat vertraging.

Ik had een verkeerde maat bitje bij schroeven besteld, werd netjes door een medewerker gebeld of dat de bedoeling was. Order aangepast, heel fijn.

OK

Makkelijk en vriendelijke medewerkers

Voor mij een betrouwbare club mensen die meedenken.

Top services

Mijn rollen dakleer en daktrimmen besteld voor een leuke prijs. Werd snel geleverd chauffeur belde keurig en ruim optijd voor het lossen. Alles gewoon perfect.

Fijne afhandeling bestelling, netjes opgelost en snel. Helemasl tevreden.

Super goede service

Super goede service. Wou graag snel mijn materialen geleverd krijgen, hier houden ze goed rekening mee. Ook denken ze goed met je mee. Extra spullen mee voor als je het verkeerd besteld zou hebben. Super service

Goede service en kwaliteit met een snelle levering

Goede service en kwaliteit en snelle levering

Groot assortiment voor een scherpe prijs.

Goedemorgen prijs ,snel geleverd. Precies wat ik nodig had.

Top bedrijf

Prima kwaliteit, prima prijs en snel in huis.

Juiste levering

Website is ok alleen bij de bezorging waren bij dhl wat probleempjes.

Mooie prijzen voor goede kwaliteit

Snelle levering Goede kwaliteit Goede prijzen

Goed advies vriendelijk hoop op voorraad

Vriendelijk goede voorraad goed advies

Product was niet op voorraad. Misschien op de website erbij vermelden, dat het momenteel niet op voorraad is. Toen het wel weer op voorraad was, is het snel geleverd. Er is ook goed contact geweest wanneer ik het kon verwachten. Top geregeld.

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.