Goeie en snelle levering

zeer goede service

Gisteren besteld en de dag er op al binnen. het aanraden waard .

Prima prijs kwaliteit

Prettig contact.

Duidelijk Website

makelijk bestellen.

overzichtelijk

Verhelderend

Eenvoudig bestellen en snelle levering. Prijs kwaliteit is goed. Gewoon eens weer lekker zonder te wachten op wanneer komt mijn bestelling.

Gunstige prijzen bij moeizame communicatie

Dubbelzijdig vogelschroot vogelschroot heb ik bij Bouwcheap besteld. Dat vogelschroot is eigenlijk enkelzijdig vogelschroot met drie popnagels aan elkaar gemaakt. En er zit er een spleet tussen die twee vogelschroten. Als ik dat vantevoren geweten had, dan had ik de enkelzijdige vogelschroot besteld. De artikel omschrijving en beeld op de website kan dus beter. Een 085 nummer bellen kost mij 1 euro per minuut, daarom vind ik het ververlend dat dit bedrijf alleen 085 nummers adverteert. Dat komt uiteindelijk wel goed met de verstrekking van het 06-nummer van een medewerker. Handig is anders. De retourzending lijkt pas te worden verwerkt als je er naar vraagt. Helaas zonder terugkoppeling per e-mail. Uiteindelijk komt het allemaal goed, weliswaar wat moeizaam. Desondanks, zou ik wel weer bij dit bedrijf bestellen.

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Een goede kwaliteit materialen voor een scherpe prijs. Hetgene wat nog beter zou kunnen is het informeren betreffende de levering; - Wanneer? - Hoe laat? - via welke postorder? Verder een goede ervaring en goede materialen!

Geweldig wat een service!

Zelfs op vrijdagmiddag laat, doen ze echt alles om je zo goed mogelijk te helpen, zoeken van alles op, bellen direct weer terug met een oplossing en sturen dan ook nog meteen alles op, zodat wij in het weekend door konden werken. Ron, je was geweldig heel erg bedankt voor de service! Bovendien hebben ze ook kwalitatief heel goede producten voor een zeer betaalbare prijs. Van ons hadden ze 10 sterren gekregen!

super

super

Voor het eerst iets gekocht, een aanrader Betaalbaar, super snel geleverd. Communicatie voor de levering was goed, vriendelijke man aan de telefoon.

Goed en snelle levering

Goed en snel

Goed voor een nette prijs

Foutje netjes hersteld

Pakket was eerst naar een niet-bestaand adres gestuurd. Na wat over en weer overleg met Bouwcheap is dit uiteindelijk netjes afgehandeld.

top

snelle bezorging scherpe prijzen

Wat een snelle levering. Dezelfde ochtend besteld en geleverd. Bezorger had een ritje onze kant op en stond onverwachts snel voor de deur. Bestelling compleet en goed materiaal.

Zondag besteld dinsdag in huis

Alles prima geregeld

Directe levering

Goed item

Vlotte verzending.

Goed materiaal

Makkelijk en goede site Overzichtelijk en snelle levering

Wel snel, maar verkeerd artikel....

Benieuwd hoe dit opgelost gaat worden... Update: is keurig opgelost, heel snel het goede artikel geleverd!

Top kwaliteit en een snelle service

Prijs kwaliteit echt top, had mijn spullen snel en huis en alles van kwaliteit.

Goedkoop

Goed, goedkoop en snel.

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.