Makelijk gevonden, Snel geleverd

Website vriendelijke en makkelijk te gebruiken. Had meteen wat ik zocht gevonden, prijs ook goed. Alles snel geleverd. Prima winkel!

Wauw

BouwCheap doen dr naam eer aan. Super snel geleverd! Ongekend wat andere aanbieders voor bepaalde materialen durven te vragen €€

Snel en professioneel , klantvriendelijk

Ik had een item in de verkeerde kleur besteld, even gebeld en ik kon aan de zaak de spullen omruilen voor de gewenste kleur... Zonder problemen! Hier kom ik terug!

Supersnel geleverd

Bijenbekjes in gewenste RAL kleur binnen 2 dagen in huis.

Super snel en keurig verpakt geleverd

Besteld en geleverd in 2 dagen. Vanwege renovatiewerkzaamheden van onze straat bracht de chauffeur ze via een andere straat achterom. Hij bracht ze zelfs met zijn elektrische pompwagen tot voor de garagedeur. Top service.

Snelle levering en goed product

Goede prijs/kwaliteits vehouding en snelle levering

De bestelling werd snel geleverd Het materiaal Is van goede kwaliteit en lage prijs. Ik ben zeer tevreden

Snelle levering en prima spullen voor een mooie prijs

wij zijn heel tevreden met de snelle levering

Goede service, contact opgenomen om bestelling te verifiëren en aanbod om te coaten.top

Denken mee

Prima en snelle levering

Prima product en snelle levering.

Prima product; snel geleverd

Prima schroeven; op gewenste kleur; snel geleverd

snel, goede prijs, goed bereikbaar met correcte informatie

snel, goede prijs, goed bereikbaar met correcte informatie

Supersnelle levering

Makkelijke site , goedkoper dan andere en zeer snelle levering , producten zijn top

Snel geleverd.

Nette en snelle levering

Zeer tevreden met de levering en service van dit bedrijf een aanrader

fantastische!

Dit had ik niet verwacht. Woensdag om +-11 uur dakbedekking besteld onderweg van vakantie naar huis.kort daarna gebeld dat ze in de buurt waren en het die dag al konden leveren maar wel een ander kleurtje.Geen probleem natuurlijk! om 14:00 was het al bezorgd voor dat wij terug waren van vakantie! Onwijs blij mee en ben erg benieuwd naar het eind resultaat!.

Perfect en snel geleverd

Perfect en snel geleverd

Slecht verpakt

Slecht verpakt dus de bussen lijm leeg gespoten in de verpakking Nu nog contact opnemen om te vervangen

Op de hoogte houden van de vortgang

Prettig

Top levering prijs en service

Top levering prijs en service

Goede en snelle service , alleen niet de beste kwaliteit

Het bestellen en de levering ging zeer snel , ik werd goed op de hoogte gehouden. Klein nadeel dat de kwaliteit van de schroeven die ik heb besteld niet heel goed is .

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.