Iets niet leverbaar? Ze nemen met je contact op en kijken naar een oplossing.

Geen reactie op mail over producten

Vraag over product gestuurd maar geen antwoord

Goed materiaal en niet te duur.

Uitstekend!

Bestelling kwam sneller dan verwacht. Had rond 15u een order geplaatst en deze was de volgende dag in huis. Alles was netjes verpakt.

snel, en compleet

Makkelijk bestellen

Goed advies en snelle levering

Geholpen door een aardige mevrouw die me uitstekend geholpen Heeft,besteld en de volgende ochtend al in huis .Top

Positief

Klein minpunt, geen telefonisch contact v.w.b. wanneer levering gebeurd. Na controle bleek er een item niet geleverd. Telefonisch contact opgenomen en de medewerker zij gelijk dat het opgelost word. Volgende dag het item bezorgd.

Snelheid

Goed werkbaar materiaal.

Goed werkbaar materiaal, hecht goed, en is makkelijk te knippen.

Voor het eerst bestelling bij jullie gedaan prima geregeld betaald volgende dag geleverd niks mis mee

Levering op tijd en komt afspraken na.

Top producten én snelle levering

Doet wat ze moeten doen

Snel en goed verpakt op maat

Netjes en snel geregeld,

Het product goed en snel afgeleverd.

goede side makkelijk te vinden

bouwcheap is redelijk met de prijs maar dat komt omdat als je 150 schroeven besteld je er maar 146 krijgt en dat is niet correct

Prima en op.tijd geleverd

Prima en op tijd geleverd!

Op maandag avond de producten besteld, donderdag niet geleverd.

Op maandag avond folie en schroeven besteld, folie is geleverd maar de schroeven zijn niet geleverd. Er is geen 2de backorder gestuurd, en ik weet niet wanneer ik mijn schroeven nu ontvang. Ben heel erg benieuwd hoe dit opgelost gaat worden. Gebeld en dag erna is iemand persoonlijk de materialen komen afleveren. Meerdere malen contaxt gehad, super!

Goede prijzen en supersnelle levering

Voor het eerst besteld. Supersnel en correct geleverd. Eindelijk een bedrijf wat wel je pakket goed levert. Dikke 10

Heel snel geleverd

Eenvoudig besteld en volgende dag al geleverd

Onduidelijke productomschrijving en retourprocedure

Bij het duo vogelschroot was het mij niet duidelijk dat het om twee stuks enkele vogelsschroot gaat, die met een popnagel aan elkaar gemaakt zijn en dat er 1-2 millimeter tussenruimte is. Dat zorgt er voor dat het vogelschroot niet mooi past op de beoogde plek, daarom heb ik liever het enkel vogelschroot. De retourprocedure is niet vermeld op de pakbon en niet duidelijk op de website. Binnen 24 uur komt er geen reactie op een e-mail verstuurt naar het info adres. Tip: vervang het 085-telefoonnummer door een geografisch telefoonnummer, zodat bellen mij geen 1 euro per minuut kost.

Goede producten tegen scherpe prijzen, snelle levering.

Goede producten tegen scherpe prijzen, snelle levering.

Zeer tevreden snelle levering

De verzending via DHL ging niet zo goed.

De verzending ging via DHL niet vlekkeloos, maar dit is door Bouwsheap goed opgelost mijn dank hiervoor!

Geweldig geholpen en mooi spul

Bestelling exact gekregen zoals besteld.

Alles zoals het hoort

Positief

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.