Prima kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Goedkoop, snel, goede service

Echt een aanrader als je snel en goedkoop je materialen wilt bestellen.

Een dikke 10

Dakleer besteld en verbazingwekkend na 1 dag afgeleverd. Moet nog wel instaleren maar het product ziet er goed uit. Duim up.

veel keus, goede prijzen, snelle levering; TOP!

veel keus, goede prijzen, snelle levering; TOP!

uitstekend

snelle levering en levering keurig op de goede plek.

Snel, goede kwaliteit en prijs

Goede kwaliteit en prijs!!

Goed en goedkoop materiaal

Snelle en goede service

Zeer snelle levering, ondanks het feit dat mijn schroeven in een niet standaard kleur gespoten moesten worden.

Volgens afspraak super snel geleverd

Eenvoudig bestellen en snelle levering

Product van goede kwaliteit en voldoet aan verwachting

Netjes op tijd geleverd

Goede service en kwaliteit

Daad bij het woord voegen!

Gebeld of het product nog op voorraad was, kreeg meteen antwoord en het werd meteen opgestuurd! Prima!

vlotte afhandeling

handig assortiment

Snelle en correcte levering

Materialen binnen twee dagen in huis.. Top

Slechte service

Als ik tracking binnen krijg staat het huisnummer verkeerd terwijl ik deze wel goed op de order heb staan. Vervolgens gebeld of ze dit kunnen wijzigen. Dan krijg je een chagarijnig vrouw aan de telefoon dat ik maar een mail moet sturen want ze heb beneden 2 klanten Staan te wachten!! (En ik dan??) Dus maar mail gestuurd en uiteraard niks van terug gehoord. Heb het pakketje zelf maar gewijzigd naar afhalen bij afhaalpunt.

Zeer goed.

goed product en snel geleverd

goed product en snel geleverd

Zeer snelle levering

Alles netjes en snel ontvangen. Helaas geen melding vooraf ontvangen dat er geleverd ging worden, waardoor ik ineens een enorme berg materiaal op de stoep had staan. Gelukkig was ik gewoon thuis en kan ik redelijke flexibel met werktijden omgaan, maar even een berichtje in de ochtend of de dag ervoor, had prettig geweest. Verder een erg vriendelijke bezorger en de kwaliteit van het materiaal lijkt prima in orde.

Hele snelle levering, alleen jammer dat je geen tijds indicatie krijgt, zodat je de hele dag thuis moet blijven.

Informatief en behulpzaam

Snel antwoorden en goed geregeld

Liever duidelijk levering dd

Goed geholpen, kom zeker terug

Goed en snel

Nog niks geleverd gekregen

Na 3 weken nog niks geleverd de snelle levertijden kloppen niet.

uitstekend

snelle en correcte levering

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.