Goede kwaliteit, goed geregeld

Compleet dak besteld. Zeer goede kwaliteit en geleverd op de afgesproken dag.

Goed en snelle levering

Prima materiaal en snelle levering, TOP!

Goed materiaal en snelle levering!

Snelle levering maar geen makkelijke website

Na wat geharrewar met website werde de bijenbeetjes zeer snel geleverd

Heel erg goede afhandeling.

Zie boven.

Keurig

Goede communicatie en snelle service

Materiaal prima

Bezorging was wat minder, onaangekondigd staan ze voor de deur. Nou ja gewoon op het plantsoen gereden dus buren weer klagen dat het gras kapot gaat. Maar zonder overleg rollen dakbedekking er uit gegooid voor de deur, nou moet je door de beplanting heen strompelen om het je tuin in te krijgen.

No nonsense aanpak, snel en behulpzaam.

Op zoek naar bitumen, kwamen we er al snel achter dat we daarvoor in Nederland moesten wezen als et op de prijs aankomt. Op zoek naar een leverancier in het midden van het land kwamen we bij Bouwcheap uit. Voor de snelle en goede service, de zeer aantrekkelijke prijs en behulpzaamheid bij het laden, komen wij zeker weer terug, als we bouwmateriaal nodig hebben, dat in Frankrijk veel te duur wordt verkocht.

Vriendelijk, overleg over aan te leveren producten

Ik werd op de hoogte gehouden van de levering. Er is gebeld over de aan te leveren producten om te overleggen. Dat was prettig.

Snelle correcte levering

Na telefonisch contact opgenomen te hebben goed advies gekregen en vervolgens is de bestelling snel en correct geleverd.

De eerste keer dat ik iets besteld heb en uitstekend bevallen

Snel geleverd Prima kwaliteit

Goede service, perfect!

Beste prijs/kwaliteit verhouding, goede service en leverbaarheid

Geweldige en snelle service

Overzichtelijke site met oplettende medewerkers die uitstekende service leveren.

Top materiaal scherpe prijs!

Bestellen ging supersnel, 2 dagen later al in huis

Top service!

Bestelling geplaatst op het op te komen halen, ze kwamen toch in de buurt dus het werd aan huis gebracht!

Snelle levering en gunstige prijzen.

Gewoon goed

Snel geleverd prima

Prima schroeven !

Zoals verwacht

Zoals verwacht

Goede communicatie en levering naar wens

Opdracht snel en adequaat uitgevoerd, prijs/ kwaliteit goed

Goedkoop, maar verwarrende aflevering.

De verkoopprijzen zijn goedkoop t.o.v. andere leveranciers. Webwinkel en informatie was goed. Ik kreeg bericht dat mijn bestelling gereed was en ik de bestelde schroeven op kon halen in Barneveld. Bij aankomst in Barneveld kon de medewerker mijn bestelling niet vinden. Beetje vreemd als er aangegeven is dat ik mijn bestelling op kan halen. Uiteindelijk schroeven mee kunnen nemen met een iets andere kleurcode. Die was wel op voorraad. Gelukkig maar anders was ik voor niets heen en weer naar Barneveld gereden.

voordelig, bestellen ging soepel, snelle levering

Ruim assortiment, voordelig, bestellen ging soepel, snelle levering. Top!

Fantastisch!

Even telefonisch contact over het produkt gehad en toen digitaal besteld. Volgende dag in huis. Geweldige service en snelle levering.

Perfecte en hele fijne behandeling

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en de hulp die ik van het personeel kreeg heel fijn gr. Math

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.