Product en contact prima, DHL is K

Na 2 x bestellen door schuld DHL lag het pakket no bij de buren

Goede en snelle service

Daklood vervanger besteld in een 3 tal lengtes. Hiervoor eerst per mail contact gehad (Jeffrey) met de vraag of het in bepaalde lengtes kon. Als ik zijn naam bij de bestelling zou zetten dan zou het goedkomen, en dat gebeurde ook. Eerste keer hier besteld en zal er vast vaker komen.

Zeer snel geleverd

Bestelling juist en snel geleverd Top

Top service!

Zocht, vond, besteld en bestelde, kreeg het product binnen 26 uur in handen.

Alles snel geregeld van bestelling tot bezorgen

Tijdig verzonden en snel binnen! Gewoon top!

Prima geholpen

Ik Ben tevreden met me aankoop

Was goed geregeld

Snelle service en mooie spiegel

Makkelijk bestellen levering op de gewenste datum

Makkelijk bestellen levering op de gewenste datum. Kortom perfect.

top bedrijf denken goed mee

goede website, en snelle service

300 Antraciet Torx&-schroeven besteld voor mijn project met antraciet Hpl platen. Prima kwaliteit,kleur komt perfect overeen niks gebroken of dol gedraaid en dat voor zeer scherpe prijs! Dik tevreden Thanks

Goed aangekome

Aangekomen laat nu die hoornaars maar komen

duidelijke webshop

telefoon medewerker was zeer kundig en wist mij goed uit te leggen hoe het zat

Snel door jullie geleverd, alleen DHL is de slechtste bezorger ooit, levering zou plaats vinden tussen 10 en 1 uur, toen tussen 1 en 4uur, niks meer gehoord en bezorgd om 18.41. Zoek alstublieft een andere bezorger voor die 9,95 die ik betaald heb voor het bezorgen. Jullie beveel ik aan maar DHL niet.

vlot geleverd

levering de volgende werkdag ontvangen; schroeven nog niet gebruikt, volgende weekend wel, maar zien er dik ok uit

Snel gekregen

Gewoon goed

Goede snelle service!

Levering zoals beloofd

Komen afspraak na.levering keurig op tijd

Gewoon goed en snel

Zie boven

Goede prijs, maar niet zoals omschreven

Ik heb de bestelde schroeven nog niet gebruikt maar de schroeven zelf lijken me niet verkeerd. De bestelling ziet er wat rommelig uit met verschillende soorten dozen/merken waarvan sommige ook dichtgeplakt zijn na beschadiging. De grootste tegenvaller is dat de schroeven geel verzinkt zijn wat ik eigenlijk niet wil. Dit staat nergens in de omschrijving.

Goedkoop en vlot geleverd

Ruim assortiment bouwmaterialen tegen een aantrekkelijke prijs. Geleverd door een vriendelijke pensionado die ook hielp met sjouwen. Verbeterpunt is communicatie over tijdstip levering. Al met al een aantrekkelijke leverancier.

Goed bedrijf die snel leverd

Bitumen dakbedekking wit woensdag besteld en donderdag al geleverd. Mooi product en goeie kwaliteit

Snelle bestelling snelle levering

Goed snel en makkelijk

Hanzeweg 2

3771 NG Barneveld

Over Bouwcheap

Bouwcheap.nl is een bouw webshop. Ook produceren wij zelf veel producten waardoor de prijs en de kwaliteit altijd goed zijn. Alle producten gaan dezelfde werkdag de deur uit. Normaal gesproken sneller dan 2-3 dagen levertijd.